Spansk

Spansk flydende...kan du hjælpe mig?

22. maj 2019 af Jennyferramirez - Niveau: Universitet/Videregående

Buenas Noches. 

I hope you all have a blessed day. 

Mit navn er Jennyfer Ramirez

. Jeg er 21 år gammel og står og gerne vil lære spansk.Med et colombiansk efternavn og familie i Cololmbia kan det godt virke mærkeligt at jeg ikke kan snakke sproget, men da jeg er adopteret, så er situation lidt anderledes. Jeg forstår spansk bedre end jeg kan snakke det, men håber selvføgelig på at kunne blive udfordret og får en lære, som virkelig brænder for at se min udvikling og som kan styrke min selvtillid, når det kommer til at snakke spansk og ikke bare forstå spansk. 

Jeg flytter til Odense i løbet af næste uge og håber lidt på at få en ny start. 

Så hvis du kender en eller er spansk lære eller ved hvordan man kan undervise i spansk, så vil jeg rigtig gerne have kontakt til dig. Jeg ønsker at få privatundervisning hver dag og til en rimelig pris, da jeg skal til at starte med at studere.

Jeg kan kontaktes igennem dette opslag, eller igennem min mail som er [email protected]

Tak for din tid. 

Vh Jennyfer Ramirez :)

Vedhæftet fil: Miiig.jpg

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. maj 2019 af jbmm

Hvis du mangler hjælp til skriftig spansk oversættelse og grammatik, kan du skrive til min mail (klik på 'jbmm'), så skal jeg forsøge at hjælpe dig - og det er gratis!.


Skriv et svar til: Spansk flydende...kan du hjælpe mig?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.