Engelsk

Side 2 - Engelsk Eksamen.

Brugbart svar (2)

Svar #21
07. juli 2019 af Stygotius

Ha, ha ha ha ha, en kokkeelev er en studerende  ?

Du er meget morsom.

Jo, det behøver (at) være  på en højere læreanstalt.

Langt de fleste (inkl. jeg) ville grine højt hvis nogen talte om en "kokkestuderende"


Brugbart svar (0)

Svar #22
08. juli 2019 af JonasPiet

Jeg har altid fundet hjælp til alt engelsk på nettet. Så kører jeg en masse quiz, universitets eksamenssæt hvor der er en rette vejledning osv. Synes det fungerer super godt, men det er noget jeg har gjort over en længere periode. 
Alternativt kan du lave dispositioner over det du har gennemgået over året, også finde en studiemakker at øve det sammen med.

Håber det går godt.

Venlig hilsen
Jonas
 


Brugbart svar (0)

Svar #23
08. juli 2019 af JEEJ2008

#21

Ha, ha ha ha ha, en kokkeelev er en studerende  ?

Du er meget morsom.

Jo, det behøver (at) være  på en højere læreanstalt.

Langt de fleste (inkl. jeg) ville grine højt hvis nogen talte om en "kokkestuderende"


Det er så også derfor det hedder en kokkeelev! Men det betyder ikke at han/hun ikke går på skole og studerer.

Jo, det behøver (at) være  på en højere læreanstalt. - NEJ ikke iflg. dansk ordbog.
Baseret på andre tråde også kan jeg yderligere se, at du ikke er en af dem man behøver bruge så meget mere tid på .... så vil bruge min energi på andre der er det værd.


Brugbart svar (0)

Svar #24
08. juli 2019 af Stygotius

En kokkeelev "studerer" ikke men er i gang med en praktisk uddannelse.

Du må da bruge dn tid på hvad som helst og hjertens gerne leve videre i din (oversmarte) vildfarelse, hvor du tror at danglish er dansk.


Brugbart svar (2)

Svar #25
08. juli 2019 af louiselort

#21
Ha, ha ha ha ha, en kokkeelev er en studerende  ?

Du er meget morsom.

Jo, det behøver (at) være  på en højere læreanstalt.

Langt de fleste (inkl. jeg) ville grine højt hvis nogen talte om en "kokkestuderende"


Stygotius, nu spørger jeg blot fordi jeg er helt oprigtigt bekymret for dig.

Har du det godt?

Eller hader din kone dig? Eller dine børn? Eller er dit job bare super kedeligt? Er det derfor du sidder herinde og skriver nedladende til børn og unge, som søger hjælp på studierelevante problemstillinger? Folk som har brug for alt andet end at blive talt ned til og irettesat på en yderst kritisabel måde?

Måske du er god til dansk. Måske du er god til mange ting. Vis det - på en ordentlig måde. Jeg tror jeg snakker på de flestes vegne når jeg siger, at vi er godt gammeldaws træt af at se på dine konstante mavesure kommentarer til opslag omhandlende alt fra valg af studie til i hvilken kontekst et givent ord kan eller ikke kan bruges. Jeg har været her længe - og jeg har sjældent set et konstruktivt indlæg fra din hånd, hvilket er ærgerligt da du virker til at have en stor viden om mange ting. Men hvad fanden, det er vel målet når man er online troll?

Brugbart svar (1)

Svar #26
08. juli 2019 af Stygotius

Det er meget interessant at du og dine fæller ikke gør andet end at snakke udenom hele tiden.

Det er virkelig interessant at se jer konstant snakke om noget andet end sagen selv.

Du lader til at have antaget en meget velvalgt nick.


Brugbart svar (2)

Svar #28
08. juli 2019 af Stygotius

???


Brugbart svar (0)

Svar #29
11. juli 2019 af JEEJ2008

#24

En kokkeelev "studerer" ikke men er i gang med en praktisk uddannelse.

Du må da bruge dn tid på hvad som helst og hjertens gerne leve videre i din (oversmarte) vildfarelse, hvor du tror at danglish er dansk.

#24

En kokkeelev "studerer" ikke men er i gang med en praktisk uddannelse.

Du må da bruge dn tid på hvad som helst og hjertens gerne leve videre i din (oversmarte) vildfarelse, hvor du tror at danglish er dansk.

Ja det er frygteligt når man henholder sig til den danske ordbog!


Brugbart svar (0)

Svar #30
11. juli 2019 af Stygotius

Det er nok endnu mere frygteligt at man ikke forstår hvad ordbogen siger .....og især ikke siger.

DDO er ikke en autoritet man kan "henholde" sig til.- Det er ikke en facitliste.


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Engelsk Eksamen.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.