Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hvad sker der hvis jeg afleverer min SSO under 10 sider?

13. februar 2020 af radicale

Hej, kan man få sin SSO afvist, hvis den ikke opfylder "kravet" om 10-15 sider á 2400 anslag inkl. mellemrum?

Jeg har i alt 21 sider, men meget er bare bilag osv. Ikke super meget tekst.... 
Kan simpelthen ikke skrive mere og er ligeglad med karakteren.

Der står i min skoles vejledning:

"Får det konsekvenser at dumpe?

Det får konsekvenser for dit samlede eksamensresultat/gennemsnit. Men du skal ikke skrive SSO’en om hvis du dumper."

Men, hvis nu jeg så skriver under 10 sider, kan jeg så overhovede få min sso bedømt?

Mvh


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. februar 2020 af Moderatoren

Ja, det vil jeg tro at du kan. Dit resultat bliver dog nok ikke særlig godt, da du på så få sider simpelthen ikke kan komme nok i dybden med dit emne.

Men du kan måske uden den store indsats tilføje noget mere til din redegørelse.


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. februar 2020 af Larsdk4 (Slettet)

#0

Hej, kan man få sin SSO afvist, hvis den ikke opfylder "kravet" om 10-15 sider á 2400 anslag inkl. mellemrum?

Jeg har i alt 21 sider, men meget er bare bilag osv. Ikke super meget tekst.... 
Kan simpelthen ikke skrive mere og er ligeglad med karakteren.

Der står i min skoles vejledning:

"Får det konsekvenser at dumpe?

Det får konsekvenser for dit samlede eksamensresultat/gennemsnit. Men du skal ikke skrive SSO’en om hvis du dumper."

Men, hvis nu jeg så skriver under 10 sider, kan jeg så overhovede få min sso bedømt?

Mvh

Man skal aldrig være ligeglad med sin karakter.


Skriv et svar til: Hvad sker der hvis jeg afleverer min SSO under 10 sider?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.