Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Fejl i min SRP - har det en stor betydning?

20. marts 2020 af Spørgeren9

Hej

Jeg har lige afleveret SRP for ikke så lang tid siden, og jeg fandt et par små fejl jeg vil derfor høre om det er nogle betydningsfulde fejl eller ej. :)

I min fodnote er der to steder i min opgave hvor der ikke står forfatter på kilden jeg henviser til, men kildens navn og årstal er der. Alle mine andre fodnoter har forfatter, kildens navn og årstal. Er det en fejl der har betydning for bedømmelsen af opgaven? I min litteraturliste er alle forfattere, kildenavne og årstal på, så hvis lærer og censor gerne vil have forfatter på de to fodnoter, kan de finde dem i min litteraturliste.

Den næste fejl jeg har fundet er i min indholdsfortegnelse, hvor alt skrift ikke er den samme efter man opdaterer sin indholdsfortegnelse. Tæller det ned, at noget af skriften er anderledes end resten? Det er kun en specifik overskriftstype der er forskellig med hensyn til skrift, i forhold til de andre overskriftstyper i min indholdsfortegnelse. Og så mangler der ét stort bogstav i min indholdsfortegnelse et sted i en af mine overskrifter. 

Er de fejl jeg beskriver ubetydelige eller har de en effekt på bedømmelsen af opgaven?

Vh 


Brugbart svar (1)

Svar #1
20. marts 2020 af Tqooa

Hejsa, jeg er overbevist om, at de ting du nævner, ikke kommer til at gøre nogen rigtig forskel. Der var langt større fejl i min SRP, og den gik altså alligevel :D


Brugbart svar (0)

Svar #2
23. marts 2020 af Germanofil

#0

Som er blevet angivet i #1 kan man sagtens klare sig igennem, uden det nødvendigvis gør den store forskel.
Dermed ikke sagt det ikke har en indflydelse - i sådan en opgave har alt indflydelse lige fra sprogbrug og stilistiske virkemidler til kildehenvisninger og layout.
Hvis den overordnede opgave ellers er i orden, bliver det nok markeret som værende i petitesseafdelingen.


Skriv et svar til: Fejl i min SRP - har det en stor betydning?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.