Latin

Sætningsanalyse af latinske vers

01. maj 2020 af Jens823 - Niveau: C-niveau

Hej Studieportalen,

Jeg sidder og har simpelthen så svært ved at analysere disse latinske vers... Er der en latinhaj, som sidder derude, der kan hjælpe mig? Gloserne, der står nedenunder er blot et hjælpemiddel - måske kan du/i bruge dem. Teksten er vedhæftet, og jeg har indrammet leddene således, at det, som står inde i parenteserne, er det, der hører til leddene.

Det, jeg har markeret med rødt, er det, jeg mangler. Du/i må meget gerne også dobbelttjekke, om jeg det, jeg har lavet indtil videre overhovedet er rigtigt. Jeg håber virkelig, at der er nogen, der vil/kan hjælpe, da deadlinen er meget snart ;(.

Rigtig god weekend!

Bedste hilsner

Jens

Vedhæftet fil: Latin vers 43-50.png

Svar #1
01. maj 2020 af Jens823

Ingen, der kan hjælpe? ;/


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. maj 2020 af HansPete3

Jeg gad godt hjælpe, men det ser godt nok svært ud. Jeg ved ikke, hvorvidt du kan regne med hjælp ift. det der.


Svar #3
02. maj 2020 af Jens823

Ja, det kan jeg godt se... :( Men bump, måske kommer der en latinkyndig, der kan hjælpe. Man har lov til at håbe i hvert fald :D


Brugbart svar (0)

Svar #4
02. maj 2020 af Tqooa

Skal du lave syntaksanalyse eller svare på spørgsmålene?


Svar #5
02. maj 2020 af Jens823

Jeg skal lave syntaksanalyse. Gloserne skal ikke svares på, de er blot til hjælp.


Skriv et svar til: Sætningsanalyse af latinske vers

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.