Dansk

Dansk stil

03. maj 2020 af MARIOO123 - Niveau: A-niveau

Hej,

Er der nogen der kan rette min dansk stil på 3 sider (debatterende artikel). Den skal afleveres inden 23:59.


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. maj 2020 af Goten (Slettet)

Det er vel din lærer, som skal rette den? Hvordan er det fair, at du får din opgave rettet, når andre elever ikke får deres rettet på forhånd?


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. maj 2020 af Stygotius

Du mener "min danske stil" ??


Svar #3
03. maj 2020 af MARIOO123

Slap dog af, mener korrekturlæsning


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. maj 2020 af Goten (Slettet)

#3 Det er vel stadig snyd, siden du ikke selv har skrevet det. Og du kan jo selv lave korrekturlæsning alligevel.

Snyd anses desuden for at være tyveri, fordi du stjæler en evt. studieplads fra en anden, der skulle have haft den. Der skal du ikke sige 'slap dog af'.


Svar #5
03. maj 2020 af MARIOO123

Jeg har selv skrevet min opgave, hvad vrøvler du om?


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. maj 2020 af Stygotius

Det er ikke vrøvl. Du afleverer noget du ikke selv har lavet, og det er vrøvl at sige "Slap dog af"  når man påpeger at du ikke kan skrive dansk.


Svar #7
04. maj 2020 af MARIOO123

You are a funny guy :)


Brugbart svar (1)

Svar #8
04. maj 2020 af Stygotius

Næh, det er nok dig der er "funny" når du ikke kan skrive alm. dansk, prøver at snyde, kalder dig selv ved et pigenavn og tror du kan klare kritik ved bare at sige "slap af". 

"Goten" har fuldstændig ret.


Svar #9
06. maj 2020 af MARIOO123

"Kalder dig selv ved et pigenavn", altså hvad skulle jeg ellers kalde mig selv for ahahhah


Skriv et svar til: Dansk stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.