Fysik

elektromagnetisk stråling

10. oktober 2020 af Nicolinehh - Niveau: 9. klasse
Hej jeg har ledt efter en forklaring på hvad elektromagnetisk stråling er men jeg kan ikke finde noget. Er der nogle der kan forklare mig Hvad det elektromagnetiske stråling er ? Gerne med sine egne ord

Svar #4
10. oktober 2020 af Nicolinehh

Andre steder end Wikimedia?

Brugbart svar (0)

Svar #5
10. oktober 2020 af ringstedLC

#0 Hej jeg har ledt efter en forklaring på hvad elektromagnetisk stråling er men jeg kan ikke finde noget. Er der nogle der kan forklare mig Hvad det elektromagnetiske stråling er ? Gerne med sine egne ord

Det er meget muligt, at det første link i din søgning ikke kan forklare det, så du kan forstå det. Eller det andet; men sådan er livet med søgemaskiner. Vi kommer jo med forskellige baggrunde for at finde forklaringer på nettet.

Du er ikke den første elev i niende klasse, der søger denne forklaring, men der er altså gode sider, også for dig. Så du må tage den side, der giver mest mening for dig og prøve at forstå indholdet. Spørg så ind til dét som du ikke forstår og husk at vedhæfte et link eller medtage teksten.


Svar #6
11. oktober 2020 af Nicolinehh

Ok

Skriv et svar til: elektromagnetisk stråling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.