Engelsk

hjælp --> Engelsk Essay

22. oktober 2020 af Maria200 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej allesammen, jeg har skrevet en engelsk essay, jeg har bare brug for at den bliver rettet, vil I hjælpe mig med det?

I må gerne rette i teksten

Tak på forhånd

Vedhæftet fil: Essay writing.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
22. oktober 2020 af Stygotius

Det hedder "et essay" og senere "...at det bliver rettet".

En hurtig gennemlæsnng viser at din tekst er fuld at fejl og fortjener en karakter på 4-7.


Svar #2
22. oktober 2020 af Maria200 (Slettet)

Svar #1  Det hedder af fejl og ikke at fejl


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. oktober 2020 af OliverHviid

#2 Der er forskel på slåfejl og stavefejl.


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. oktober 2020 af Stygotius

ad #2

Neej, det vidste jeg ikke. Er der forskel på "at " og "af " ???


Brugbart svar (1)

Svar #5
23. oktober 2020 af MandenMedMangeHatte

Tænk at spørge efter en GRATIS gennemlæsning og karakter, og så blive sur (og uforskammet) over at man får det - vel og mærke med et par kommentarer knyttet.

Spørgerne her på Studieportalen er uden tvivl de værste jeg nogensinde har set på internettet. De forventer at man lave alle deres opgaver godt, gratis og gerne lidt hurtigt, uden selv at skulle lave noget. De bliver uforskammede når man spørger efter deres egne forsøg, fordi de selvfølgelig ikke har gjort et.

Moderatorerne ser dog ikke ud til at gøre noget ved det!

Brugbart svar (0)

Svar #6
23. oktober 2020 af Moderatoren

Man behøver faktisk slet ikke kommentere det danske, når det er engelsk, som det handler om. Verden vil blive et meget bedre sted, hvis man skrev og talte venligt til hinanden.

Det er heldigvis meget begrænset, hvor mange, som får lavet deres opgaver herinde – hjælperne vil jo ikke hjælpe med at snyde. Derudover så bliver indlæg, som handler om at snyde, meget ofte slettet.


Brugbart svar (0)

Svar #7
23. oktober 2020 af Moderatoren

Hvad skal man gøre ved, at nogen bliver uforskammede?


Brugbart svar (0)

Svar #8
23. oktober 2020 af Stygotius

Kommentarer til noget dansk er en ekstra service og hjælp som gives ganske gratis.

I øvrigt hedder det "uforskammet" da "nogen" er ental.


Brugbart svar (0)

Svar #9
23. oktober 2020 af MandenMedMangeHatte

#6 "Det er heldigvis meget begrænset, hvor mange, som får lavet deres opgaver herinde".

Prøv du at tage et kig ind i matematikforummet her på siden. Du vil blive overrasket over hvor mange opgaver der bliver lavet, uden at spørgerne skal gøre så meget som at røre en finger. Det er vist ikke meningen med siden.


Brugbart svar (0)

Svar #10
23. oktober 2020 af Moderatoren

Ja – Argumentet er, at hvis man får vist metoden, så kan man selv regne lignende opgaver senere. 

Det er en vurdering, hvornår det bliver for meget. Man skal være velkommen til at anmelde brugere, som får lavet alt for meget.


Brugbart svar (1)

Svar #11
23. oktober 2020 af MandenMedMangeHatte

Jeg vil gerne anmelde Kasperx1738.


Brugbart svar (0)

Svar #12
23. oktober 2020 af Moderatoren

Du anmelder en profil ved at klikke på "Anmeld": https://www.studieportalen.dk/members/802815


Skriv et svar til: hjælp --> Engelsk Essay

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.