Andre fag

studievalgsportfolio eksempel hjælp!!!!!!

16. december 2020 af AndersLarsen34 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Er der nogle der kan dele sit studievalgsportfolio, for jeg vil gerne have noget inspiration!!!!

Tak på forhånd!!!


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. december 2020 af AngelOneOne

Hej,

Prøv at se om du ikke kan få noget inspiration ud af studievalgsportfolio-grafikken i denne tråd: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1881881

Et studievalgsportfolio er ret personligt, så man kan ikke bare se hvad andre har skrevet. Man er nødt til at arbejde ud fra sine egne tanker og ønsker.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
16. december 2020 af AndersLarsen34 (Slettet)

@AngelOneOne 

Du har ret med at det er meget personligt, men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal formulere mig ordentligt osv.. :(

Jeg vil bare se hvordan andre har lavet deres studievalgportfolio, og hvordan de har formuleret sig ;)


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. december 2020 af AngelOneOne

Hej Anders,

Jeg er alt for "gammel" til, at jeg har skullet lave studievalgsportfolioer mens jeg gik i skole, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med eksempler.

Det bedste jeg kan opfordre dig til er, at kigge på den grafik i tråden jeg linkede til. Tal også med dine forældre, og din studievejleder/lærer. Som jeg forstår det, er der ikke formuleringen der er den vigtige, men at du får udviklet dine kompetencer, så du kan vælge den rette uddannelse for dig, på baggrund af grundige overvejelser.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #4
16. december 2020 af AndersLarsen34 (Slettet)

Okay tak for dine tips ;) 


Skriv et svar til: studievalgsportfolio eksempel hjælp!!!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.