Studieområdeprojekt (SOP)

Dårlig litteraturliste

01. januar 2021 af Hoffelelele

Hej allesammen, og godt nytår til jer :)

Før jul afleverede jeg min SOP, i fagene Teknologi og Idehistorie. Jeg har egentlig lavet en okay opgave ifølge mig selv, men der er et lille problem. Jeg har angivet alle kilder med link og besøgsdato (i min litteraturliste samt fodnoter), men min litteraturliste er opsat forkert. Jeg har ikke sat den ind alfabetisk. Ville høre om nogen har oplevet det samme, eller ved om det kommer til at påvirke opgaven som helhed meget. Er det dumpeårsag? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. januar 2021 af Krollo (Slettet)

En af mine lærere sagde, at hun havde givet en elev 02 i SRO, fordi hun ikke havde lavet sideskift mellem de forskellige afsnit og bilag og havde en dårlig litteraturliste og havde muligvis glemt kildehenvisninger. Det afhænger nok meget af læreren for at være ærlig. Jeg tror ikke, at du skal bekymre dig for meget, men det trækker helt sikkert ned.


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. januar 2021 af Krollo (Slettet)

#1
Det skulle lige nævnes, at eleven havde fået 10 eller 12, hvis det ikke havde været for dårlig formalia. Men litteraturlistens formalia er jo blot en af mange elementer i sådan en opgave, så du kan jo håbe på det bedste :) Ikke alle lærere går lige meget op i det.


Svar #3
01. januar 2021 af Hoffelelele

Okay. Forventer egenligt heller ikke det store. 02 er fint for mig, eller 00. Vil bare ikke tages i plagiat, jeg har jo angivet kilder.

Brugbart svar (0)

Svar #4
01. januar 2021 af Krollo (Slettet)

#3

De kan ikke angive dig for plagiat, så længe du har angivet kilder og ikke har taget det fra noget sted.


Svar #5
01. januar 2021 af Hoffelelele

Okay, så er jeg mere rolig. Men 00 trækker kun mit snit ned ik?

Brugbart svar (0)

Svar #6
01. januar 2021 af Krollo (Slettet)

#5

Det kommer an på, hvad dit snit er. Men som regel trækker det ned, ja.


Svar #7
01. januar 2021 af Hoffelelele

Har et snit på 6,9... så tænker det bare trækker lidt ned

Skriv et svar til: Dårlig litteraturliste

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.