Engelsk

Engelsk formulering

23. januar 2021 af UCL (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg har lidt svært ved at formulerer det jeg gerne vil sige herunder. Er der mon nogle som er dygtig til engelsk som vil se på om sætningen ikke lidt for langt og evt. komme med et forslag på hvordan jeg kan omformulerer det.

One among numerous persons who want to make up with the stereotypical characteristics of gender roles is Kevin Love who is an American professional basketball player and member of the Cleveland Cavaliers. In his article: “Everyone Is Going Through Something” published on the media platform ‘The Player’s Tribune’, on March 6, 2018, Love openly tells his readers about his feelings battling with mental health problems to create more acceptance and understanding so that both genders feel comfortable talking about mental problems


Brugbart svar (1)

Svar #1
25. januar 2021 af Stygotius

One of the many people wanting to put an end to the stereotypical characteristics of gender roles is Kevin Love, an American professional basketball player and member of the Cleveland Cavaliers. In his article: “Everyone Is Going Through Something”, published on the media platform ‘The Player’s Tribune’, on March 6, 2018, Love openly tells his readers of his feelings when battling with mental health problems to create more acceptance and understanding to make both genders feel comfortable when talking about mental problems.


Svar #2
25. januar 2021 af UCL (Slettet)

Tak!


Skriv et svar til: Engelsk formulering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.