Naturvidenskabeligt grundforløb (NVG)

udledning af stoffer - HJÆLPPPP

10. februar 2021 af hjælptilskolee

Hej,

jeg har om underemnet fossile brændstoffer, vi skal have nogle arbejdsspørgsmål, 2 i fysik og kemi, 2 i biologi, og 2 i geografi, jeg har sendt mit første udkast til min lærer og hun har svaret, nogle der kan hjælpe med at rette op på det jeg nu skal rette op på for jeg er helt tom.

(det er ikke er makeret med tykt er min læres kommentar)

Fysik/kemi 

1. hvad kan man bruge i stedet for fossile brændstoffer? 

Hvad mener du med dette spørgsmål? Jeg forstår det ikke rigtigt? Kan du være lidt mere præcis i din formulering??  

2. Hvad er fossile brændstoffer? 

Dette minder meget om bio 1. Du skal ændre enten det her eller bio 1, for de handler om det samme. 

Biologi 

1. hvad er fossile brændsler dannet af 

Se hvad jeg har skrevet ved spg fys 2...  

2 Hvad er ulemper og fordele ved fossile brændstoffer?  

Hvad vil du gerne tale om her?? Hvordan har det med biologi at gøre??  

Geografi 

1.Hvor kommer fossile brændstoffer fra? 

Dette minder meget om Bio 1 og fys 2. Du skal enten ændre det, eller omformulere det, så det ikke bare er en gentagelse af de to andre spørgsmål.  

2. hvor er fossile brændstoffer værst 

Hvad mener du med dette spørgsmål? Jeg forstår det ikke rigtigt? Kan du være lidt mere præcis i din formulering??  


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. februar 2021 af AngelOneOne

Hej,

Har du set på det jeg har skrevet til dig i https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1999036

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
11. februar 2021 af hjælptilskolee

#1

Hej,

Har du set på det jeg har skrevet til dig i https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1999036

/Angel

Ja, det var en virkelig stor hjælp, jeg skal til og se min læres kommentar


Skriv et svar til: udledning af stoffer - HJÆLPPPP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.