Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

HJÆLP! Vil det trække ned???

25. april 2021 af emmahansen12345

Hej!

Jeg fik afleveret min SRP for noget tid siden, men da jeg kiggede den igennem i dag så fandt jeg ud af at man ikke kunne gå ind på de URL-links jeg havde sat ind i min kildeliste. Jeg fandt ud af, at det var fordi jeg havde lavet automatisk orddeling i mit dokument, og så havde den åbenbart også "delt" mine links op og sat et bindestreg til sidst, for at dele dem op. 

Tror I det vil kunne trække ned at man ikke kan gå ind på mine links?? Jeg har stadig været umage med mine kildehenvisninger og sørget for at skrive dem korrekt osv., så problemet er kun de links som man ikke kan tilgå. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. april 2021 af ringstedLC

Det er selvfølgelig dit ansvar, at alt er i orden. Men da karaktergivning har et vist subjektivt element, kommer det nok an på bedømmerens besvær med at opdage fejlen, - hvis han altså vil bruge linkene.


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. april 2021 af DrNielsen

Jeg kan næsten garantere dig at lærer og censur ikke kommer til at forsøge at åbne dem.

Jeg gik i gymnasiet med en ret loose type. Han indsatte links til helt urelaterede ting for sjov. Blev aldrig påpeget.

Men som #1 anfører er det dit ansvar ar tingene er i orden.


Skriv et svar til: HJÆLP! Vil det trække ned???

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.