Matematik
Grupperet data
Hej hvordan laver man en sumkurve udfra data nedenunder i Excel når observationer er inddelt i intervaller.
Tak på forhånd.
Svar #1
18. februar 2022 af Anders521
#0 Se YouTube-videoen https://www.youtube.com/watch?v=fcP3sHT2hQc
Svar #2
19. februar 2022 af Christianfslag
#0Hej hvordan laver man en sumkurve udfra data nedenunder i Excel når observationer er inddelt i intervaller.
Tak på forhånd.
Brug WordMat's Statistics funktion. Hvis du indskriver dine data her vil du få alt fra boksplot, til sumkurve, til deskriptorer.
Svar #3
19. februar 2022 af Quarr
Mange tak for jeres hjælp! Christian det er da en smart funktion. Vil du mene at man må benytte sig ad den til terminsprøver eller eksamener?
Ja
Svar #4
#3Mange tak for jeres hjælp! Christian det er da en smart funktion. Vil du mene at man må benytte sig ad den til terminsprøver eller eksamener?
Jeg skal ikke kunne give dig et sikkert svar. Min far underviser folkeskolens 10. klasse, jeg kan høre ham ad for at give dig et bedre svar.
Svar #5
19. februar 2022 af Quarr
#4#3Mange tak for jeres hjælp! Christian det er da en smart funktion. Vil du mene at man må benytte sig ad den til terminsprøver eller eksamener?
Jeg skal ikke kunne give dig et sikkert svar. Min far underviser folkeskolens 10. klasse, jeg kan høre ham ad for at give dig et bedre svar.
Okay, det må du meget gerne tak!
Ja
Svar #6
#5#4#3Mange tak for jeres hjælp! Christian det er da en smart funktion. Vil du mene at man må benytte sig ad den til terminsprøver eller eksamener?
Okay, det må du meget gerne tak!
Han siger at hele WordMat er til fri benyttelse under eksamen.
Skriv et svar til: Grupperet data
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.