Generelt

HF - Det Frie, Efterslægten, Københavns åbne, Frederiksberg

07. marts 2022 af MarieKatrine

Hej jeg vil starte på en hf efter sommer enten på Det Frie, Efterslægten, Københavns åbne eller Frederiksberg. Hvis der er nogen der har gået en af de steder på hf eller går der nu må i meget gerne fortælle om hvordan det sociale er på skolen, om der er mange unge (17-19årige) og generelt bare om det er et fedt sted at gå. Jeg er nemlig meget i tvivl om hvor jeg gerne vil gå, men vil gerne starte et sted hvor der er et godt socialt liv og hvor de fleste der går der er unge vil helst ikke gå med en masse der er 20+.


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. marts 2022 af Moderatoren

Hvis du har mulighed for det, så vil jeg anbefale dig at besøge stederne. Så kan du skabe dine egne indtryk.


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. marts 2022 af hillstrøm

jeg vil anbefale dig at besøge den skoler, som du nævner - det er altid en god idé at se / opleve / fornemme stederne selv - én enkelt persons holdning er sjældent dækkende - det er langt mere givende at se stederne IRL

du kan komme på besøg på de tre første skoler, som du nævner

frederiksberg - https://frberg-hf.dk/hvorfor-frederiksberg-hf/#HvadSigerKursisterne


Skriv et svar til: HF - Det Frie, Efterslægten, Københavns åbne, Frederiksberg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.