Andre fag

Jysk og stress - FAGET ORGANISATION

19. maj 2022 af Raxba - Niveau: B-niveau

Hvordan forebygger jysk stress? 

Hvilken ledelsesstil og menneskesyn har jysks ledere?

Hvordan udvikler jysk medarbejdernes personlige udvikling, og hvilken betydning har det for medarbejdernes trivsel?


Brugbart svar (1)

Svar #1
20. maj 2022 af Moderatoren

Har du bilag eller andet, som du skal bruge til at besvare spørgsmålene?


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. maj 2022 af rakijovic

Undskyld, #0, men jeg ved virkelig ikke hvilke svar du forventer at få hér. Det er nok de færreste Jysk-ansatte der har sin daglige gang på SP, men selvom der skulle være en enkelt eller to, skal du ikke regne med at vedkommende har alt for meget lyst til at udbasunere intern praksis m.v.

Det bedste ville vel være at kontakte Jysk direkte, eller i det mindste se hvad de selv skriver om deres virksomhed – www.jysk.com/corporate-social-responsibility og www.jysk.com/careers virker som to meget gode steder at starte.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. maj 2022 af kravlundis

ad #2

Nej, jeg regner heller ikke med at Stuideportalen.dk vrimler med Jysk-ansatte. 

Fordi spørgsmålet er stillet i undervisningsøjemed, kan jeg dog ikke forestille mig andet end at 'Raxba' har nogle bilag eller noget andet, som besvarelsen skal laves ud fra (#1). Ellers virker det både som et underligt, men også nærmest umuligt, spørgsmål at besvare. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
02. oktober 2022 af Stygotius

Slettet

Skriv et svar til: Jysk og stress - FAGET ORGANISATION

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.