Engelsk

“Conclusion” engelsk mundtlig eksamen

13. juni 2022 af Annicca (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Jeg skal op i engelsk mundtlig eksamen her i morgen, og jeg mangler lige og få styr på min “conclusion”.
Jeg er forvirrerret omkring, hvordan jeg skal lave den.

Er det udelukkende min egen personlig mening/holdning, eller skal jeg dissideret komme med en konklusion (læsning?)


Btw så har jeg om sociale media

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. juni 2022 af kravlundis

Det hedder 'decideret' og ikke 'dissideret'. 

I din konklusion skal du sammenfatte din fremlæggelse, og 'gentage' de vigtigste pointer. Det er også i konklusionen, at du kommer med et svar på din problemformulering. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. juni 2022 af MN0710

Som jeg husker skal du 'samle' op på de ting du har konstateret igennem præstationen, og ud fra det komme med resultatet/konklusionen. Så hvad er konklusionen af alt det du har haft snakket om, om sociale medier? Håber det giver mening :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
14. juni 2022 af Stygotius

En "konklusion" er ikke bare en afrunding. Man skal faktisk konkludere noget i en konklusion   -underligt nok.

Ad 1

"decideret",  ikke "dissideret"! 

FY,  nu får du smæk af den "moderator", der ikke kan moderere sig


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. juni 2022 af kravlundis

#3

Jeg bryder mig almindeligvis ikke om at rette stave- og grammatikfejl, såfremt de ikke har relevans for spørgsmålets indhold. I dette tilfælde syntes jeg dog, at det var nødvendigt at få fejlen rettet - en fejl der i øvrigt er temmelig almindelig blandt unge. (Lidt samme boldgade som "irreterende").


Brugbart svar (0)

Svar #5
14. juni 2022 af Stygotius

Enhver hjælp bør hilses velkommen, relevans eller ej. Man kan altid da lærer noget af den. Det er da fint, at ville lærer andre noget nyttigt.


Skriv et svar til: “Conclusion” engelsk mundtlig eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.