Matematik

Jeg har brug for hjælp

27. januar 2023 af Mahmoud1112 - Niveau: 9. klasse

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive

Vær opmærksom på at det er en fotografi

(Kig på den vedhæftet fil)


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. januar 2023 af AngelOneOne

Hej,

Der er ingen synske lektiehjælpere. Der er ikke nogel der kan hjælpe dig med analyse af et foto, uden at man kan se det foto der skal analyseres. Desuden skriv også hvad du selv tænker omkring billedet og de punkter du vil have hjælp til.

Du lærer ikke noget af, at andre løser opgaver for dig, men hvis du selv kommer med indput til hvad du har tænkt, s kan du få hjælp til opgaven.

Så upload billedet der skal analyseres, og skriv hvad du selv har gjort dig af tanker omkring analysens punkter.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. januar 2023 af AngelOneOne

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. januar 2023 af OliverHviid

Dette er et danskspørgsmål, så du skal nok ikke regne med at få alt for mange brugbare svar i matematikforummet.

PS. det hedder et fotografi.


Skriv et svar til: Jeg har brug for hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.