Matematik

maaa

18. februar 2023 af laura0003 - Niveau: B-niveau

Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave.

i perioden 2003 - 2015 blev produktiviteten i sundhedsvæsnet øget med 2% om året. produktiviteten i år 2003 sættes til 100.

a) indfør passende variable, og opstil et udtryk der beskriver udviklingen i produktiviteten i sundhedsvæsnet efter 2003


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. februar 2023 af Anders521

#0 Denne opgave har du fået løst. Vil du forklare os, hvorfor du bliver ved med at oprette en ny tråd med samme opgave? 


Svar #2
18. februar 2023 af laura0003

jeg forstår den ikke helt


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. februar 2023 af Anders521

#2 Vil det så sige, at du vil fortsætte med at oprette en ny tråd indtil du har forstået et indlæg til din opgave frem for at skrive i din oprindelig tråd? Dette er et ja/nej-spørgsmål.


Svar #4
18. februar 2023 af laura0003

jeg kom til det så slap lige af


Brugbart svar (0)

Svar #5
18. februar 2023 af Anders521

#4 Så du er kommet til det flere gange med din opgave i #0 ... og også med andre opgaver?


Brugbart svar (0)

Svar #6
21. februar 2023 af SuneChr

# 0
Hjælpekorpset her på Studieportalen arbejder frivilligt, uden honorar og i fritiden. Det er respektløst at oprette samme spørgsmål i flere tråde, hvor der undervejs er givet vejledning eller tit og ofte færdige løsninger.
Man fortsætter samme spørgsmål i én og samme tråd, - så skaber det ikke uoverskuelighed, og den dybe tallerken skal ikke opfindes på ny, hvilket ville være tidsspilde og respektløshed overfor hjælperne.
De mange oprettede tråde med opgaver, hvoraf enkelte synes at høre lavere trin til, end det du angiver, du er på, giver indtryk af, du ikke har læst opgaven igennem og forsøgt tilnærmelsesvis at gå i gang med, inden den lægges ud.
Er der generelt behov for en systematisk gennemgang af et stofområde, skal din matematiklærer ind over og vejlede. Det er ikke Studieportalens opgave.
Læs i øvrigt betingelserne for brugen af Studieportalen.


Skriv et svar til: maaa

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.