Samfundsfag

HJÆLP TIL SAMFUNDSFAG PRODUKT!

05. maj 2023 af upontheabyss - Niveau: 9. klasse

hjælp!
Jeg skal lave et produkt til samfundsfag eksamen, der handler om de tre velfærdsmodeller.

Har I ikke nogle idéer? PLEASE 


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. maj 2023 af Alfrida123

Illustrer fordelingen af markede, civilsamfund og stat ud fra de tre modeller


Svar #2
24. maj 2023 af upontheabyss

ej, hvor sjovt! det var det jeg endte med at gøre (afleverede synopse i sidste uge) jeg havde tre plancher med velfærdstrekanterne, der netop viste fordelingen.


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. april kl. 11:15 af Matilde170

hej, jeg går i 9.klasse og prøver at finde et produkt til velfærdsmodellerne, så jeg ville lige høre om du kunne forklare, hvordan du har illustreret dem, og hvordan du har lavet dit produkt


Svar #4
15. april kl. 14:43 af upontheabyss

#3

hej, jeg går i 9.klasse og prøver at finde et produkt til velfærdsmodellerne, så jeg ville lige høre om du kunne forklare, hvordan du har illustreret dem, og hvordan du har lavet dit produkt

Hej jeg endte med at lave 3 velfærdstrekanter på en plakat (tegnet flot op, og farvekoordineret. Grøn for konservativ, blå for residual og rød for socialdemokratisk). Det viser fordelingen af civilsamfundet, staten og markedet, i forhold til at levere velfærd. Google velfærdstrekanter, også bør de komme frem

Jeg fik 12 for den og held og lykke med din opgave !!


Brugbart svar (0)

Svar #5
15. april kl. 14:50 af Matilde170

Tusind tak og tak for at fortælle mere om produktet??

Skriv et svar til: HJÆLP TIL SAMFUNDSFAG PRODUKT!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.