Generelt

Eksamen (forventninger)

13. maj 2023 af Annicca (Slettet)
Jeg skal i næste uge til mundtlig eksamen, og har gået og tænkt rigtig meget over noget - I vil nok synes, det er mega mærkeligt, men jeg kan ikke slippe tanken.

Er der en fordel/ulempe ved hvv. at være den sidste eller første til at skulle op?

Jeg er som nr. 4 ud af i alt 30 elever, der skal op, og jeg er SÅ bange for, at censor og lærer ikke “tør” at give mig 12, fordi de først gerne vil vurdere, hvordan de andre 29 elever klarer det? Giver det overhoved mening???


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. maj 2023 af SkolleNørd

#0 Jeg skal i næste uge til mundtlig eksamen, og har gået og tænkt rigtig meget over noget - I vil nok synes, det er mega mærkeligt, men jeg kan ikke slippe tanken.

Er der en fordel/ulempe ved hvv. at være den sidste eller første til at skulle op?

Jeg er som nr. 4 ud af i alt 30 elever, der skal op, og jeg er SÅ bange for, at censor og lærer ikke “tør” at give mig 12, fordi de først gerne vil vurdere, hvordan de andre 29 elever klarer det? Giver det overhoved mening???
 

Er det 9. klasse?

Lærerne går ikke op i dine klassekammeraters karakter. Det de går op i er hver elevs præsentation og engagement. De vurderer ikke ud fra at du er den 4., men ud fra det du præsterer. Du skal bare tage den med ro, for der er ikke noget, som forhindrer dig i at få 12 andet end hvordan du klarer det indenfor det du skal op i.


Skriv et svar til: Eksamen (forventninger)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.