Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)
Nogle opgaver skrevet i biologi + psykologi, biologi+ historie eller biologi + dansk?
Hej :)
Jeg skal snart til at vælge fag og emne i SRP, og jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre. Jeg tænkte på om der er nogle venlige sjæle, der har skrevet i enten bio+historie, bio+ psykologi eller bio+dansk og kunne have mulighed/lyst til at sende opgaven til mig, så jeg ville kunne læse den? Det ville betyde enormt meget. Pft.
Svar #1
07. januar 2025 af strawberryfieldsforever (Slettet)
hvad er det helt konkret, du er i tvivl om?
hvis din tvivl handler om, hvordan du skal gribe selve dit srp an, så er der hjælp at hente her -
https://www.studienet.dk/srp-bogen
hvis det er valg af fagkombination, du er i tvivl om, kan det måske være en god idé at vælge emne først og så derefter vælge fag
hvad interesserer du dig for? hvad synes du, kunne være spændende / interessant at arbejde med?
tænk over det og lav et mindmap og se, hvor det bringer dig hen
når du har fundet et emne, kan du stille et nyt spørgsmål herinde - og fx få hjælp til fagkombination eller hvad du nu har brug for
her kan du se eksempler på, hvordan andre har grebet det an -
Skriv et svar til: Nogle opgaver skrevet i biologi + psykologi, biologi+ historie eller biologi + dansk?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.