Resultater: 17241 til 17260 af 436241
  • brugen af 'sie sind'

    Forumindlæg
    Bruger man tredje person flertal fx i tyske film osv. for at det skal være formelt, for at man skal være høflig eller hvordan? fx når personer afhøres bruger de "Sie sind.." osv. i stedet for 'du bist'.
  • Grafer i excel

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man ud fra en funktion som f.eks. y=2x+4 tegner en graf i excel?
  • Fribytter af Tom Kristensen

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med en analyse af dette digt, eller i det hele taget bare nogle guldkorn? ´Vi skal gennemgå det i dansk om nogle dage og er ret blank
  • Differentiation

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Jeg skal ved differentiation vise, at løsningen til den logistiske vækstmodel opfylder ligningen y’ = a*y(M-y)Jeg ved, at y = M/(1+c* (e^(-a * M * x)) eller y = 0Hvordan gør jeg det??? Please hjælp mig!
  • tysk rettelse.

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. er der en, som lige har lyst til at kigge dette spørgsmål igennem? Det ville i hvert fald være lækkert! Tak:D 3.c. Kommentiere den Meinungsaustausch zwischen Kurt Herta (Zeile 97-107) Kurt hat Vorurteile und eine herablassende Haltung zu Menschen, die einen niedrigeren Status in ...
  • differentialligning - svær

    Forumindlæg
    Skal fremlægge følgende opgave i morgen i timen, og må desværre indrømme, jeg er helt blank. Antallet af individer i en population kan beskrives ved en funktion P af tiden t, hvor t angiver antal år. Funktionen P er løsning til differentialligningen P' = (0,8-0,2t) * P a) bestem forskriften...
  • Fotosyntese

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en aflevering i fysik/biologi, jeg skal fortælle om fotosyntesens kredsløb, og drivhusefektens kedsløb, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det? altså hvad rækkefølge og såndan noget den skal afleveres i morgen
  • Halveringstid

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklare helt simpelt hvad henfaldskonstanten er, og hvordan man regner (give et eks.) ?
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Hej :)) Arealet er ca 90 m2. Med smørrelse og tovværk vejer det i alt 243 kg. Smørrelse 113 kg Tovværk 45 kg Beregn vægten af sejlet uden smørrelse og tovværk.
  • Rettelse pls ( 5 sætning)

    Forumindlæg
    Pedro er gået sent i seng Pedro fue a la cama tarde Han skal mødes med Ana idag Se reunirá hoy con Ana Derfor er han nødt til at stå tidligt op Así que tenía que levantarse temprano Han klæder sig på og tager af sted uden at barbere sig. Él vestido y afeitado para sa...
  • TI-Nspire CAS software, hjælp........

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lavet et publishview-dokument...... men hvordan redigere skrift str.
  • Reducer..

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med denne opgave: Reducer 4 - 2 * (3b + 1)
  • centicubes

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har fået en opgave om centicubes hvor jeg skal finde ud af alt matematik i en centicube, er der nogen der kan hjælpe?
  • Ved siden af..

    Forumindlæg
    Jeg har denne sætning: Ved siden af ham sad lærlingen og spiste. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad "ved siden af" oversættes med i denne sammenhæng..
  • SU i sommerferien efter studie??

    Forumindlæg
    Hej. Da jeg er færdig med HH til sommer og dermed ikk vil modtage SU i de følgende måneder derefter har jeg et spørgsmål til jer...! Hvis man evt. tildmelder sig gymnasiet efter sommerferien vil man vel stadig modtage SU, efter sommerferien kommer man til de første 3/4 dage af gymnasiet hvor man ...
  • krebs cyklus

    Forumindlæg
    Hvor mange ATP dannes der i krebs cyklussen / citronsyrecyklussen ??
  • O16 og O18-isotoper

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvordan man kan beskrive o16 og o18 isotoper? - skal til eksamen i det imorgen?
  • løs ligningen

    Forumindlæg
    hvordan løser man ligningen x-1/x=4 ???
  • Bølgelængde

    Forumindlæg
    Gult lys fra ne såkaldt natriumlampe sendes gennem et optisk glitter med 300 spalter pr. mm. Afbøjningsvinklen til femte orden måles 58,6 grader Bestem lysets bølgelængdee plss :D
  • bufferligning

    Forumindlæg
    hej havde lige skrevet hele de 2 spørgsmål/opgaver, som jeg skal have hjælp til ind, men så slettede computeren det. Så jeg vedhæfter lige en fil med de to spørgsmål. Håber der er nogle der kan hjælpe med :) på forhold tak