Resultater: 18541 til 18560 af 436241
-
1800-tallets fattiggårde
ForumindlægJeg sidder her og pukler for at få de sidste ting på plads inden min historieeksamen i morgen. Under emnet "Danmark i 1800-tallet" står der, at der afholdtes auktioner på datidens fattiggårde fra tid til anden, hvor de fattige blev solgt til LAVESTE bud - jeg ved, der er en grund til de... -
engelsk
Forumindlæghej.Er der nogen, der har noter til The little vagabond og food with feelings.hilsenknud-erik -
Benzenoat eller benzoat?
ForumindlægHedder den korrepsonderende base til benzoesyre benzenoat eller benzoat? -
Analyse af funktion haster!
ForumindlægHej jeg har store problemer med at løse de her opgaver f(x) = 2e^x -e^2x og f(x) = 10(x^2-4x+1) og til sidst f(x) = ln(-x^2+6x) Håber jeg får hjælp ;) -
Dumt spørgsmål - oder was?
ForumindlægHejHvad hedder styrketræning på engelsk? -
Hovedkort vs. bikort???
ForumindlægHej :) Jeg skal begynde på pædagogseminariet til februar, og er forvirret mht. om jeg så skal bruge mit bikort hos mit arbejde? Jeg arbejder ca. 4-8 timer om ugen. Jeg er udeboende. -
Kan i sige/råde mig ...
ForumindlægHej med jerJeg er en pige der på nuværende tidspunkt går i 3g, jeg har bestået årskarakteren, men jeg er utilfreds med mine årskarakter.Hvad skal jeg gøre? Jeg har tænkt mig at tage året om, men synes det bliver for meget. Er der nogen der ved hvordan jeg kan får studentereksamensbeviset på en an... -
Hjælp
Forumindlæghvordan kan man regne den her opgave? 2*(3-a)+4= (x-3)2= -
De fire tiltag
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at få afklaret hvad de fire tiltag i den amerikanske terrorpakke går ud på? Jeg ved at der er USA Patriot Act og Homeland Security Act, men hvad er de sidste to? -
Regnorme - Glødetab
ForumindlægHejsa, jeg ved godt det er meget sent, men håber på hjælp alligevel :) Sidder med en opgave om regnorme, og håber på at få lidt hjælp :) Hvorfor er glødetabet og indholdet af henholdsvis nitrat og fosfat større i regnormens ekskrementer end i jorden? Og så har jeg en tabel der ser sådan ud: ... -
London taxi driver??
ForumindlægHej, er det nogen som har læst digtet "london taxi driver" af David Dabydeen, som ved hvordan man kan perspektivere den til imperialismen? -
Hjælp til hurtige 7 spørgsmåle !
ForumindlægHej allesammen er der ikke en der hurtig lige kan hjælpe mig med de her spørgsmåle.. Det ville være en ære ! please der er 7 spørgsmåle.. 1.Hvad er mineraljord? 2. Hvornår er mineraljorden i Danmark "dannet"? 3. Lav en oversigt over de 6 almindeligste jordtyper i Danmark. 4. Hv... -
Resume HJÆÆÆLP
ForumindlægNogen der ligger inde med et resume til novellen babyshampoo af bo hr Hansen???? :) på forhånd tak -
Atom og kernefysik
ForumindlægHej, jeg har fået stillet flg opgave. Th-232 bestråles med neutroner i 4 timer. Ved bestrålingen dannes Th-233 der er radioaktivt. Aktiviteten A af de dannede Th-233 kerner kan udtrykkes som funktion af tiden fra bestrålingens start ved: halveringstiden er 1320 s A=(1-exp(-k*t))*981Bq hvor k e... -
Funktion
ForumindlægJeg skal have isoleret a i følgende funktion: y=b*x^-ka, håber der er en der kan hjælpe også med forklaring, altså skridt for skridt. -
Oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en oversættelse af et uddrag af en boganmeldelse fra dansk til engelsk. Det er vigtigt at det ikke er en direkte oversættelse og at man tænker på ordstillingen. Jeg synes teksten er rigtig svær og har lidt problemer med den. Ved godt at den er lang, men det kunne være at ... -
Do androids dream of electric sheep (Bladerunner)
ForumindlægHej, skal til engelsk eksamen og vi har opgivet kapitel 12 af bogen "Do androids dream of electri sheep" af "Philip K. Dick" - den er også kendt under navnet Bladerunner pga. der er lavet en film over den med dette navn. PRoblemer er vi ikke har någet at gennemgå kapitel 12 så... -
Jeg vil gerne have hjælp hurtigst så muligt
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive opgave og jeg skal forklare noget om Department of Homeland Security, og jeg synes bare ikke at jeg kan finde noget om det nogen steder. Er der nogen der kan forklare hvad det går ud på eller kender link til en side hvor der står mere På forhånd tak -
2.gradsligningen
ForumindlægHej!har endnu et spørgsmål:Jeg skal udlede en formel til bestemmelse af evt. løsninger til andengradsligningen.Hvordan? Det står ikke i min bog, der står bare formlerne...help... -
Hjælp tak :)
ForumindlægOversættelse: Der Erfolg bleibt in diesem Falle aus. (Jeg ved at Falle betyder fælde.)
