Resultater: 15921 til 15940 af 436512
-
ØMU
ForumindlægHåber virkelig der er nogle rare mennesker her, som har lidt ekstra tid og lyst til at hjælpe..Har en samfundsfagsaflevering med spørgsmålet "Diskuter hvordan realiseringen af Den økonomiske monetære union kan påvirke beskæftigelsen i EU."Er kørt fuldstændig fast!! Hjælp! -
Spansk oversættelse - fra dansk til spansk
ForumindlægHej med jer! Jeg har vedhæftet et word dokument af min spansk oversættelse. Jeg vil meget gerne have, at der en der tjekker den (fejl osv.). Nogle der vil det? :) -
Analytisk plangeometri
ForumindlægJeg kan ikke løse en af delopgaverne i denne opgave. Kan i hjælpe mig?Givet en cirkel med ligningen:x^2+y^2-6x+4y=12a) Hvis at A(0,2) ligger på cirkelperiferien (er løst)b) På cirkelperifirien ligger punkterne B og C således, at ABC er vinkelspidserne i trekant ABC, der er ligesidet. Bestem kordi... -
jeg ska ha fransk
ForumindlægOVERSÆT: Har han forklaret dem sagen? -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Folkeafstemninger
ForumindlægHej alle sammen...Hvor mange forskellige typer af folkeafstemninger er der...? -
Franskopgave
ForumindlægHejsa! Jeg ville høre om der var nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med min fransk opgave. Den er en smule lang, men hvis nogen af jer derude havde tid til bare at se på en lille del af den, ville det være skønt!Dans les vacances de Pâques mon petit ami et moi sommes allés à Paris. J'ai ... -
Ligninger har virkelig brug for hjælp :-)
Forumindlæg4x-2=0,5(x+3) 3 Kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal starte på den. tak for hjælpen på forhånd :-) -
Tyske bommerter
ForumindlægJeg ville være meget taknemmelig hvis nogen ville rette de værste bommerter i den-ne tekst:Benjamin auf ihrem Heim denken. Das liegt zirka ein stunden Fahrt für das Internat, aber trotzdem es ist weit weg – fast nicht zu schaffen. Das Heim ist eigentlich nicht Besonderes, aber wann man am einen I... -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Mængde
ForumindlægHej alle sammen.... Har I nogle ideer om hvad man kunne skrive om mængdeberegninger i kemi..? -
Tørst
ForumindlægJeg har i min eksamensrapport skrevet et spørgsmål "Hvordan fungerer følelsen af tørst?" - og jeg kan ikke umiddelbart finde svar på det. Jeg har søgt på nettet uden held, jeg har også spurgt min gamle biologilærer der har givet mig dette link:http://www.fi.au.dk/~os/Undervisning/3S/Nyr... -
advanc. Trigeometri
ForumindlægHey.. er der nogle der kan hjælpe med denne opgave: http://www.shadowweb.frac.dk/mathelp7.gifP.S. atan = arctan = tan^-1- På forhånd tak :) -
sulten><mæt.....
Forumindlægnår man er sulten og spiser så bliver man mæt.....men når man er tørstig og drikker så bliver man.......?(det er kun for sjov det her...jeg har spurgt mange og har aldrig fået et svar....passer det at der slet ikke findes noget ord for det?)ses;) -
probe med en differrential lignings opgave
Forumindlæghejjeg har siddet i mange timer og prøvet på at løse en differential lignings opgave, men jeg kan ikke helt forstår spørgsmålet og kan ej heller løse den... jeg ville blive dybt taknemmelig hvis nogen ku hjælpe mig. Det drejer sig om eksamens opgave 3.004 i høj niveau mat i 3g.opgaven er :f(x) = ... -
Anders Bodelsen - Drivhuset
Forumindlæghey...Nogen der har nogle gode links til sekundær litteratur om Anders Bodelsen.. Gerne mere præcist om Novellesamlingen "Drivhuset".. -
årsprøve karakter
Forumindlæghvor meget tæller årsprøve karakteren?jeg er virkelig helt nede, for har klaret mig såååååå dårligt til årsprøven :'( jeg gik helt sort, fik kun skrevet mewget meget lidt....får lyst til at droppe ud af gymnasiet :'( -
Stjernen De vise Mænd gik efter.
ForumindlægEr i gang med en romanalyse og der kan drages paralleller mellem biblen og romanen... Jeg mener, at den stjerne de vise mænd gik mod for at finde Jesus hed et eller andet... Hvad hed den??Hvis du har læst Neondrengens Profeti af Bent Haller og har gjort dig nogle iagttagelser, så skriv også i den... -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Daniell-elementet
Forumindlæghej... i morgen skal jeg aflevere min fysik rapport nr 8.... den handler om daniell-elementet... jeg skal skrive et teori afsnit.. men jeg aner ikke hvad teorien er... jeg har kigget på den der er lagt ind her på siden men det gav ikke meget hjælp... plaese.... some one...
