Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19381 til 19400 af 47039
-
Emne til tysk opgave
ForumindlægHej... vi er en gruppe som skal til at skrive tysk seminaropgave inden for emnet: Die Aussenpolitik der heutigen Bundesregierung. (Den nuværende Bundesregerings udenrigspolitik). Er der nogle der har en ide til hvad vi kan skrive om? Er helt på bar bund. Det skal være rimelig indsnævret; ikke ... -
vær sød og hjælp mig med Essay.
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg skal skrive at Essay om kærestevold og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal starte på det? Og jeg har det for det til imorgen. Det ville være super skønt hvis i lige gad og hjælpe mig. :) -
Billedidentifikation savnes
ForumindlægMeddelelsen her er vel nok mest til webmaster. Der er en ting, jeg savner herinde. Somme tider har jeg lidt på fornemmelsen, at jeg sidder og taler med en computer, med slet og ret et nummer. Det virker meget upersonligt. Et billede af brugeren kunne rette lidt op på det. Så ved man da i det min... -
bøvl med oversættelse
Forumindlæghej. jeg har problemer med følgende ord/sætninger: .. men de største problemer er nok de mentale. nogle iagttagere har talt om, at en psykisk barriere stadig skiller vesttyskere fra østtyskere. i den følgende tekst, som foregår i München i 1993, søger hovedpersonen.. jeg håber, at I kan hjæl... -
Parallel til til syndefalds myten eller den græske myte
ForumindlægHej med jer. Vi er igang med en opgave i Kristendom hvor vi skal finde et eventyr som som har en parallel til Syndefalds myten eller den græske myte Jeg har prøvet at finde nogle, men jeg synes ikke der er så mange paralleler i det jeg finder. Så har i nogle forslag til et eventyr? :) -
Global opvarmning
ForumindlægHej Jeg sidde med en opgave hvor jeg skal forklare hvad global opvarmning er, og hvad konsekvenserne er. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad global opvarmning er. Er der nogen der kan skære det ud i pap for mig? Tak på forhånd:) -
Angivelse af kilder
ForumindlægHej. Jeg synes det er så forvirrende at angive kilder. Vores gymnasium har et dokument som fortæller det, men jeg har nogle spørgsmål til det. Se dette billede først: Skal forfatternes navne skrives med både fornavn OG efternavn? Hvis ikke, hvorfor er det kun nogle af dem der skal? Hvad er se... -
Økonomi :S
ForumindlægHalløj derude! :) Er i gang med en samfundsfagsopgave og håber på lidt hjælp, så jeg kan komme i gang. Opgaven lyder: "Redegør i grundtræk for hvad en økonomisk model er og for hvad økonomiske modeller bruges til. Kom herunder også ind på det økonomiske kredsløb, på multiplikatorsammenhæng... -
Modelopgave lineære funktioner hjælp.
ForumindlægEr igang med at lave en emneopgave i lineære funktioner og kan simpelthen ikke finde ud af denne her opgave, kunne virkelig godt bruge noget hjælp :( en virksomhed agter at anskaffe sig en varevogn og overvejer to tilbud som lyder på følgende: 1) Fast omkostning pr. år på 28.000kr. og v... -
Facebook
ForumindlægEr der nogen her, der har en profil på Facebook? jeg har hårdt brug for en tjeneste. Har lige set, at jeg har noget familie der, som jeg gerne vil i kontakt med, de søger selv efter familie. -
SRP - vurdering, hjælp!
ForumindlægHejsa! Jeg er en af de heldige 3.g'ere der har fået SRP-opgave. Jeg er gået lidt i stå da jeg nåede til vurderingsopgaven... er der nogen der ved, hvilken vinkel man kan tage for at få den til at lyde ordentlig? Min problemformulering lyder således: "vurder den globale opvarmnings mu... -
Hvad menes der med det
ForumindlægOtholitic organer (sacculus og utriculus) fornemmer lineære accelerationer. det med lineære acceelerationer? -
Cuba-krisen
ForumindlægHej allesammen, jeg har protjektuge, og jeg er nød til at lave en problemfomulering. Har i eventuel et bud på, hvordan en problemfomulering kunne se ud. + et underemne til problemfomuleing. Tak på forhånd ;=) -
Jeg har GROFT brug for hjælp til City of Glass
ForumindlægHej derude! Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig og har læst Paul Austers: City of Glass. Jeg sidder og skal lave SRP og skal skrive om det moderne individ, hvor jeg bl.a. skal analysere of fortolke City of Glass. 1) Jeg ville høre om der er nogen der kan forklarer mig hvad det er Stillman h... -
SRP- konstruktivisme
ForumindlægHej, i min SRP skal jeg diskutere USA's fremtidige rolle i international politik, og inddrage globaliseringsaspekter. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan konstruktivismen fungerer i forhold til dette? og hvilke gode globaliseringsaspekter kan jeg inddrage? -
Foredrag til studietur - syre i vin.
ForumindlægHej, jeg skal holde et mundtligt oplæg for min klasse om syre i vin. I kemi har vi lavet forsøg med at omsætte vindruer til alkohol(vin). Min klasse skal på studietur til Firenze, og i den anledning skal vi besøge en vinproducent. Selve oplægget skal sandsynligvis holdes i bussen ned til Firenz... -
HJÆLP! Ioner! AKUT
ForumindlægHej... Noget jeg ikke kan forstå? 1) Hvad er en H+ ion. 2) hvad er en OH- ion ? Det vil være rart hvis i kunne give mig en en forlaring over det. -
HVORFOR ER AFRIKA SÅ FATTIGT ?
ForumindlægHEY ! Er der nogen der kan svare på hvorfor afrika er så fattigt. Bare enkelte grunde, det behøves ikke være lange svar . - Tak -
Bestemmer, taknemmelighed osv.
ForumindlægHej folkens! Lige nu føler jeg mig VIRKELIG irriteret. Jeg fik nemlig besked, hvor der stod, jeg skulle skride ad helvedes til, da vedkommende ikke kunne lide, at jeg svarede på vedkommendes indlæg? Jeg kan ikke se, hvad forkert, jeg har gjort, siden jeg skal skride ad helvedes til, fatter helle... -
Udenrigspolitik
ForumindlægJeg ville gerne høre/diskutere hvorvidt udenrigspolitik har svække eller styrket USA's position i verdensamfundet .. ??
