Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19521 til 19540 af 47039
-
Hjælp til lille matematikopgave
Forumindlægx = -12 ± √600/2•2 Hvordan regner man dette udtryk? Jeg er ikke sikker på hvordan man gør når der står et ± (plus/minus) tegn. Håber nogen kan hjælpe! :) -
omformuler
Forumindlæghej kan nogen omformulere den her tekst for mig det vil være en kæmpe hjælp!!! The most controversial issue is whether low level exposures to EDCs can have adverse effects. Some scientists have found effects at low doses in laboratory experiments, while others have not been able to corrob... -
Billede- historie
Forumindlæghej jeg skal skrive en stil til vedhætet billede, hovedeperssnen skal være pigen. historen skal handle om pigens erindringer, mødet med drengen på billedet og hvad tanker der satte igang hos hende.. nogle gode ideér til en god historie.. TAK -
En lille eng oversættelse (^.^)
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse en lille oversættelse på 3/4 sider. Vi har fået ny lære og vil derfor gerne gøre en godt indtryk. ^.^ Skriv til mig hvis du vil hjælpe -
Snowden og NSA
ForumindlægKære Jer derude. Jeg har VIRKELIG svært ved at få et kortfattet handlingsforløb over hvad de nye skandaler handler omkring Snowdens nye offentligørelser, NSA's forhold til Danmark og Sammarbejdet mellem Tyskland og Rusland??? Håbede på nogen kunne formulere en kortfattet handlingsforløb ove... -
Bush-doktrinen
ForumindlægHvis man skal lave kildeanalyse af Bush-doktrinen hvem er så modtageren? -
Abort
ForumindlægJeg har jo projektopgave om abort, og skal find på nogle spørgsmål man kan stille til et intenview, men kan ikke rigtig finde på noget håber kunne hjælpe. :-) -
De sortes had til de hvide i dag efter slaveri tiden og omvendt
ForumindlægHej Vi har et projekt hvor overemnet er modsætninger, og jeg har valgt slaver og ejere. Jeg ville spørge om: Hvorfor var der behov for slaver? Hvilken konsekvenser havde det for landet hvor slaverne kom fra? Hvordan har hvide det med de sorte i dag, hvorfor? Er afrika stadig et lavere land ... -
Hvad indebærer begrebet velfærd?
ForumindlægJeg er igang med SRO og skal kort have med i min indledning hvad velfærd entlig indebærer. Nu kommer jeg selvfølgelig i tvivl?!! Nogle der kan hjælpe? -
NF evalueringsopgave
ForumindlægHej, jeg skal til NF eksamen og er i gang med at lave min evaluerings opgave, hvor emnet er Olie og andre energikilder. Jeg har fundet nogle ting, som jeg gerne vil komme ind på. Så derfor vil jeg høre om der nogle der kan komme med gode råd til de ting jeg vil ind på og om der evt. er noget der... -
10 klasse mundtlig prøve. Romantikken Det hirsprungske familliebillede
ForumindlægHej jeg har trukket romantikken og har derefter valgt, at arbejde med Det Hirsprungske Familiebillede. Har i nogle gode råd til, hvad jeg skal komme ind under og i hvilken rækkefølge jeg skal skrive det ind i min synopsis? Hvis i derudover har nogle gode råd til hvad jeg skal sige til de forskel... -
Diskussions opgave
ForumindlægHej Er der en der kan hjælpe jeg skal diskutere magtkampene mellem gejstligheden og verdsligheden. Hvordan vil man gøre det? -
Analyse af priviligeret
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp, jeg skal analysere sangen priviligeret til imorgen, og jeg har brug for hjælp til at finde ud af det der med rim. For der er ende rim i også skal man sætte de der bogstaver med det kan jeg ikke finde ud af så jeg vil håbe i kunne hjælpe mig med det. Så er jeg og... -
stx eller htx?
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket på stx, men jeg er kommet i tvivl. Jeg har valgt studieretningen Bio A, Mat A og kemi B. Det skal lige siges, at jeg var meget i tvivl mht. til studievalg. Jeg ønskede bioteknologi, men da man ikke kunne få det på stx valgte jeg biologi A som en erstatning, og så vil jeg ... -
Enhed
ForumindlægHej, Jeg har fået opgivet en massefylde på: 0,283 lb/in3. Hvad er det helt præcist man foretager sig i det følgende: ρ = f/g = 0,283/(32,2 · 12) = 7,324 · 10-4 lbs2/in4? Hvor kommer tallene i nævneren fra? I lærebogen er der ikke skrevet enheder. Tak på forhånd. -
Problemstilling
ForumindlægHej Jeg skal lave en problemstilling af emnet "forbug og genbrug af tøj". Jeg har i forvejen lavet nogle arbejdsspørgsmål, så har ingen idé, hvad min problemstilling skal være... Nogle forslag? Så skriv gerne:) - Mange tak -
Sociologi (Pierre Bourdieu)
ForumindlægHej Jeg har læst om Pierre Bourdieu og hans begreber felt, habitus, kapital osv. Det jeg forsøger nu er at bruge hans teori (begreber) til at prøve i et konret tilfælde at forklare, hvordan strukturen i samfundet ligesom kan gøre, at unge drikker alkohol. Jeg synes bare det er svært at forklar... -
Influencer artikel
Forumindlæghej jeg skal skrive en artikel om indfluencere, og skal lave en indledning som er spændende, og hvor man får lyst til at læse videre. Det er i samarbejde med ældresagen. ville hører om i havde nogle ideer til hvad jeg kunne skrive -
the american dream
Forumindlæghej jeg skal lave en fremlæggelse om the american dream søger alt det hjælp jeg kan få -
“Gode ting ved sociale medier”
ForumindlægHvad kunne man tage op som noget positive/godt ved sociale medier??
