Dansk

Influencer artikel

29. marts 2022 af mathilde2105 - Niveau: 9. klasse

hej jeg skal skrive en artikel om indfluencere, og skal lave en indledning som er spændende, og hvor man får lyst til at læse videre. Det er i samarbejde med ældresagen. ville hører om i havde nogle ideer til hvad jeg kunne skrive


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. marts 2022 af rakijovic

*Hej. Jeg skal skrive en artikel om influencere, og jeg skal lave en indledning som er spændende og hvor man får lyst til at læse videre. Det er i samarbejde med Ældre Sagen. Jeg ville høre om I har nogle ideer til hvad jeg kunne skrive.

Hvis du er i det sarkastiske hjørne, kunne du jo skrive at influencere (hvorfor egentlig ikke bare sige påvirkere / trenddannere?) egentlig bare er en masse opmærksomhedssøgende arbejdssky elementer hvis indtægter reelt er baseret på den tankevirksomhedsbefriede grå masses evige trang til at blive underholdt og/eller få fortalt hvad de skal mene og synes. Se, sådan en artikel gad jeg godt læse! :D

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #2
31. marts 2022 af mathilde2105

Ja det lyder spændende tak

Brugbart svar (0)

Svar #3
31. marts 2022 af Stygotius

rakijovic' indlæg i #1 kunne næsten ikke formuleres bedre. Jeg er helt enig i alle detaljer.

Dobro je vidjeti da si još uvijek aktivan


Brugbart svar (0)

Svar #4
04. april 2022 af rakijovic

Hvala lijepa. g. Stygotius. Ja, jeg har holdt lidt lav profil de seneste 7 år; jeg fik en fed tjans i udlandet (hvor jeg stadig opholder mig og nyder livet), og så røg SP lidt i glemslen. Jeg bliver formentlig ikke lige så aktiv som jeg var i mine fordums dage, men der skulle gerne blive tid til et enkelt svar her og der. Dog er det lidt vildt at tænke på at mit allerførste indlæg/svar, if. min historik, var helt tilbage i 2009. Mao. var de folkeskoleelever jeg hjælper i 2022, knap nok født dengang, eller så havde de knap nok lært at gå!

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #5
04. april 2022 af SuneChr

Det er ikke klart, hvad artiklen skal gøre læseren klog på. Man må formode, at målgruppen er ældre
borgere, som ikke er helt med på, hvad det digitaliserede samfund spreder om sig med.
Man kan vælge objektivt, uden personlig holdning til fænomenet, at beskrive, hvad det er for noget
og/eller subjektivt at give sin egen holdning til kende.
Personligt synes jeg da også, at fænomenet er "dybt godnat" og manges eufori om let tjente penge
uden den store armbevægelse, som for øvrigt ligger meget i tiden. Men som det altid vil gælde:
Verden vil bedrages, - og det bliver den.
______________
Vil I oversætte det petit-skrevne, da mange nok ikke forstår.


Skriv et svar til: Influencer artikel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.