Andre fag

International markedsføring

29. oktober 2002 af Katrine (Slettet)
Hej folkens, så er det min tid til at få lidt hjælp!

Jeg skal igang med at lave en opgave i international markedsføring, hvor jeg skal lave en strategisk analyse af firmaet Danionics.

Er der nogen derude, som måske har lavet en lignende opgave før eller bare ved, hvordan den skal struktureres? For jeg aner virkeligt ikke hvad jeg hverken skal starte eller slutte med.. Jeg kan jo godt regne ud at den bl.a. skal indeholde en SWOT-analyse, PEST-modellen og Porters 5 forces.. men hvor i opgaven og hvad der ellers er... og simpelthen bare hvordan?! Hjælp!

Svar #1
29. oktober 2002 af Katrine (Slettet)

hovsa.. den kom vist to gange hehe

Brugbart svar (0)

Svar #2
29. oktober 2002 af Lasse

Prøv at kigge lidt på denne opgave:

http://www.studi.dk/opg/?vis=opgdetail&opg=156

den er godtnok lavet udfra en fiktiv virksomhed, men mon ikke du kan bruge bare lidt inspiration til hvordan din opgave skal struktureres.

Håber det hjælper lidt ;)

/Nejmann

Svar #3
29. oktober 2002 af Katrine (Slettet)

Hej Nejmann,

mange mange tak :) Nu er min opgave ikke en afsætning men blot en bunden forudsætning, så den bliver ikke så lang, men selve strukturen er rigtig god. Det er jeg meget glad for :) Jeg ved jo nemlig godt hvad jeg skal skrive, jeg vidste jo bare ikke helt hvordan og hvor hehe. Men endnu engang tak, det var dejligt :-)

/Katrine

Skriv et svar til: International markedsføring

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.