Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2101 til 2120 af 65692
-
Kemi dec 2010
ForumindlægNogen som kan hjælp med opgave 1 b, c ? -
STX eller HHX
ForumindlægHeej, Jeg skal efter 9 klasse, på enten STX eller HHX, men jeg ved ikke rigtig hvad der er bedst at tage hvis jeg fx. skal være noget med; frisør, fotograf, indretnings konsulent osv. så jeg tænkte at der var nogen som kunne hjælpe mig, og gi' min nogle begrundelser hvorfor det er bedre end d... -
Matematik og historie
ForumindlægHeps AT eksamen imorgen 25/6/2014 Under matematik benytter jeg matematisk modellering Under Historie benytter jeg kildekritisk og komparativ Er der ikke nogen der har nogle guldkorn, ulemper ved metoder, eller andre metoder til mat :) (Jeg har om overbefolkning kontra fødevareproduktion) -
24-timers mdt. eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart op i en 24-timers mundtlig fysik B (STX) eksamen. Er der nogen der kan forklare hvordan det foregår, eller evt. sende et link til hjælp? Kan simpelthen ikke finde ud af det. På Forhånd Tak :) -
Gymnasium STX
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål angående det normale gymnasie (STX). Jeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien og jeg ved ikke helt hvad jeg kan forvente. Fx med lektier. Jeg har nemlig et arbejde i et supermarked, og jeg er nervøs for, at jeg ikke kan få lov til at beholde det arbejde, som jeg ... -
fif til eksamen - haster lidt :-)
ForumindlægHej er der ikke nogen der vil hjælpe mig.. jeg skal til eksanen i Mat B og har det med at blande rundt i formler og hvad de skal bruges til. kan i ikke lave en let " huskeseddel" til mig f.eks a^2+b^2 = c^2 bruges til arial af rette trekanter arial af rette trekanter bruges : a^2+b^2 = ... -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo... -
matematik b
ForumindlægEn fuktion f er givet ved f(x) = 4*x^3 - x^2; - Bestem f(x) - Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (1,3) -
HJÆLP SØGES TIL MATEMATIK
ForumindlægHej Jeg sidder og øver mig til eksamen i matematik og sidder fast ved nedenstående opgave: Bestem integralet af: Er meget i tvivl om jeg skal bruge integration ved substitution -
MAT B til A - STX
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor man kan downloade denne bog... MAT B til A - STX som torrent fil helst som e-bog. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der nogen, der ved hvor man kan finde en form for en pensumliste eller oversigt over hvad man skal kunne til den skriftlige eksamen på b-niveau? -
SVÆR matematik
ForumindlægHej jeg har en del problemer lige for tiden. Jeg har nogle MEGET underlige oplevelser med matematikken og synes det er meget svært og derfor spekulerer jeg ofte på hvordan jeg dog nogensinde vil kunne klare mig til eksamen. Mit problem ligger først og fremmest i at jeg ikke forstår samm... -
Hjælp til old eksamen!
ForumindlægJeg skal op i old og har virkelig prøvet at finde ud af hvad det helt præcist er jeg skal. Jeg har også læst en masse andre tråde herinde. Jeg ved at jeg trækker en kendt basistekst, som eks. et stykke fra illiaden, som jeg så skal analysere og fortolke. Så trækker jeg enten en perspektivtek... -
Eksamen mundtligt
Forumindlæghej jeg skal op i mat a til august jeg skal bare have mindst en 4 tal for at komme videre så det som jeg ville spørge om er hvordan husker jeg alle de her 14 spørsmål på mindre end en uge jeg er ikke engang god til det skriftlige så jeg afhænger rigtig meget på at bestå den mundtlige eksamen. ... -
Matematik B
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her apri... -
Snyde til eksamen
ForumindlægKære studieportal Jeg har siddet og filosoferet lidt, og ville lige dele mine tanker med jer, for at få lidt forskellige vinkler på. Hvad ville i gøre, hvis i under eksamen opdagede at en medstuderende snød til eksamen? Jeg har selv oplevet det, men gjorde ikke noget ved det andet end at ryste... -
Nspire matematik
ForumindlægEr der nogle er jer som er gode til Nspire og kan forklare mig hvordan man løser denne opgave på nspire. Bare en forklaring er fint En lineær funktion f har hældningskoefficienten 3. Grafen for f går gennem punktet (-1,10). a) Bestem en forskrift for f. -
Matematik: TOPPUNKT!
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til et matematik opgave... opgaven lyder: En virksomhed sælger en vare. Dækningsbidraget db kan beskrives ved funktionen med forskriften: db(x)=-0,2x^2+2000x, 0<=x<=10.000 x angiver afsætning i styk. a) bestem det størst mulige dækningsbidrag. Jeg ... -
Fysik på højniveau - Eksamen på mellemniveau?
ForumindlægHej,Jeg regner med at tage fysik på højniveau (A-niveau) næste år. Kan man i så fald komme til eksamen på mellemniveau i 2. g? Her tænker jeg på lidt i stil med matematik, hvor man skal til eksamen i matematik B-niveau i 2.g og hvor denne karakter tæller 1/3, mens karakteren på A-niveau tæller 2/... -
Klage over eksamen
ForumindlægHej! Jeg var til matematik mundtlig og vil gerne klage over forløbet til eksamen. Så jeg vil høre om der er nogle der evt. Har en jeg kunne se. Altså hvordan man stiller det op og om nogle har gods råd. Jeg fik 12 skriftlig, er det noget jeg burde vedlægge så man kan se at der måske er sket en ...
