Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2341 til 2360 af 3597
-
MUSIC CENCOPSHIP?
ForumindlægHej allesammen! MUSIC SENSORSHIP! Har i en god sang,,sanger,land som er blevet udsat for censor?? (alt undtagen Eminem) skriv evt. og send links! tak på forhånd!:) -
ekstern harddisk?
ForumindlægKan jeg installere et spil på min ekstern harddisk og spille det derfra UDEN at jeg har det på min pc's harddisk? -
Skriftligt arbejde i gymnasiet
ForumindlægJeg har i længere tid følt at der er en uhensigtsmæssig fordeling af det skriftlige arbejde i gymnasiet, i hvert flad på STX hvor jeg skal til at i 3.g efter sommerferien. Hvorfor skal sprog- og naturfagene have patent på det skriftlige arbejde? Jeg synes det er en urimelig skævvridning, at man... -
SRP - STX - Valg af fag - Regler?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal i år skrive mit studieretningsprojekt, hvilket jeg faktisk glæder mig til, da jeg ser nemlig mange muligheder for spændende emner, men samtidig er jeg noget usikker på reglerne. Vi har introduktion til det om et par uger, og jeg vil naturligvis gerne have forbere... -
forslag til tysk?
Forumindlæghej jeg er en 9. klasse elev som ikke er glad for den undervisning læren giver i tysk.. er der nogen, der har nogle forslag til hvad man kan lave i tysk istedet for at oversætte tekster hele tiden? det må gerne være noget, hvor eleverne er aktive. på forhånd tak :D -
SRP hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg skal snart skrive SRP med fagene biologi og psykologi. Men har I nogle ideer til hvad jeg kan skrive om ? :) -
Spørgsmål.
ForumindlægNogen der lige kan svare på følgende spørgsmål? 1) Hvad er båndbredde? 2) Hvad er frekvens? 3) Hvad er Hertz? 4) moduleretradiobølge? -
Formanalyse
ForumindlægJeg skal lave et formskema til sangen Jason Derulo - Trompets: https://www.youtube.com/watch?v=oOAfz0H4f00 Jeg har virkelig svært ved det. Er der nogen som kan hjælp? Bare 2 min. af sangen... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægJeg står og skal oversætte denne sætning, men er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal bøje ordene: "Man skal slagte får. Det er mændenes arbejde, mens kvinderne laver mad." Jeg har selv oversat den til: "On doit tue les moutons. C'est le travail des hommes, pendant les femmes f... -
Vers eller strofe
ForumindlægHej Jeg sidder med en større skriftlig opgave og undrede mig over om det hedder vers eller strofe i analysen af en sang? Skal jeg skrive vers og linjer, eller strofe og vers (som jeg gør med digte)? H. :) -
sammensatte verber
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til denne her opagve med løst og fast sammensatte verber. det skal være i præsens(nutid) . og det er ikke alle felter der skal udfyldes . tusind tak på forhånd :) 1. Mit 82 ___steht ___________ plötzlich ein alter Mensch ______da_____. (dastehen) An ... -
Er mennesker ikke gode nok nu?
ForumindlægHej med jer alle! Når jeg f.eks. at har set ”Fremtidens Verden” og ”Robo-Mennesket” men også mange andre udsendelser på forskellige Discovery channels, er jeg tit blevet frustreret over, hvad det er forskere verden over, er ude efter at skabe! Et eks. fra Fremtidens Verden... -
Overemne: Menneske, Miljæ & Maskiner Underemne:?
ForumindlægMiljø* ups... Hej allesammen! I næste uge har vi projekt uge og jeg ville lige se om der var nogen her inde som kunne give mig inspiration til mit emne. Overemnet er: Menneske, Miljø & Maskiner, men jeg er stadig ikke sikker på hvad jeg vil have som underemne... Et eksempel på under... -
BLOMSTER
ForumindlægHey, kan man ikke sende blomster til nogen? og så er det noget at det skal være de rigtige farver ik -
Alt for lang synopse :s
ForumindlægJeg skal ind til min sidste AT-eksamen, inden den rigtige! Jeg har desværre lavet en syonpse på 11 sider (8 sider med tekst) .. Der står alt jeg kan og vil sige i den, det vil sige, jeg kan ikke fortælle ngoet udover det som står i den til den mundtlige prøve. Er der nogen måde hvorpå jeg k... -
Hurtigt spørgsmål ?!
ForumindlægIls prennent une décision, les gars se ont concentré leur attention sur la musique. Er den understregede del korrekt? Eller skal der kun være ont eller kun se? -
Eksamens angst !
Forumindlægheej,, jeg skal op i billedkunst imorgen, jeg har allerede eksamens angst.. hvad skal jeg gør<? Jeg er rigitg bange. det går altid galt til eksamerne,, :S Er der ikk nogen der har gode råde til mig ? på forhånd tak -
Mangler hjælp til tysk!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige begyndt i 10. klasse og har valgt at jeg vil have tysk i år, fordi jeg ikke ved hvad jeg vil bagefter endnu. Jeg havde ikke tysk i 9. klsse, så har lidt svært ved det. Det jeg specialt har svært ved, er fordi jeg ikke rigtig ved hvor ordene skal stå hvis jeg slår d... -
isterninger
ForumindlægJeg skal holde indflytterfest snart og skal lave isterninger hvordan laver jeg den så de er gennemsigtige??? -
wienerklassik??+
Forumindlæghej...på fredag skal vi fremlægge om wienerklassik i musik..og j tænkte om der var nogen herinde der har lavet sådan en fremlæggelse før eller om i kender nogen gode sider hvor j kan få hjælp...jeg ville blive meget meget meget meget GLAD hvis nogen har det...:Djeg kan virkli virklig virkligggggg...
