Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 2501 til 2520 af 127115
-
hjælp haster
ForumindlægEn der kan kort fortale mig om: DDR BERLIN -
Effekt
ForumindlægEn resistor har resistansen 5ohm. Når der går en elektrisk strøm med strømstyrken I gennem resistoren, omsættes der energi med effekten P. Hvordan vil en graf, p som funktion af I, se ud? -
Udtale
ForumindlægHejsa, mit første indlæg her....sååå Jeg er begyndt på selvstudie via nettet da jeg er "gammel". Jeg er fint med gramatisk, men hvad med udtale. Hvad gør i andre her. Jeg har godt nok nogle Cd´er men oplæsning af En vivo, men syntes det er meget svær at bedømme mig selv på den måde via ... -
Problemregning BonBon-land
ForumindlægBonBon-land har gennem årene været nødt til at udvide arealet af parken, for få plads til flere forlystelser. I 1998 havde parken et areal på 85.000 m2 , men nu er parken blevet en del større og har i dag et areal på 130.000 m2 . Hvor mange procent er arealet af BonBon-land vokset med siden 1... -
Kollegier
ForumindlægHvordan er det at bo i Albertslund og Glostrup, hvis man er studerende? Er det lang fra indre by... -
Til salg!!!
ForumindlægHeyy Jeg har alle eksamensopgaver i matematik (A;Bniv), som er til salg. Jeg har fået 12 i alle mine afleveringer. Folk der ønsker at gøre et køb, kan kontakte mig via privatbeskeder. Mvh Askme -
Gode ideer til produkt i Kristendomskundskab
ForumindlægHejsa, da mig og min makker har trukket, skal vi bruge jeres hjælp til fremstilling af et produkt, så vi tænkte om der ikke er nogen, der har nogle fede ideer til et produkt, med emnet kristendomsskunskab? (Kristendom i Danmark)... vi har også et lykkehjul, som i muligvis kunne komme på, til en i... -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej! Jeg går i 3.g på HHX. Jeg har lidt problemer med min Engelsk grammatik aflevering. Opgave lyder således: *Forklar årsagen til anvendelse af apostroffer og deres placering i sætning 1 og 2 samt brugen af of-konstruktion i sætning 3 og 4. 1. The reseachers also the Home Office's recen... -
rotatonshas....
ForumindlægHejsa, en der lige vil tjekke :) Jeg har punkterne (3,90) og (70,200) Besten en forskrift? Mit bud:; a=110/67 b=5700/67 altså f(x)=110/67x+5700/67 Bereg rotationshastigheden af en galakse med lysstyrke 20? Mit bud: f(20)=110/67*20+5700/67 = 7900/67 = 117,91 Beregn lysstyrken af en galakse me... -
Fritidsjob
ForumindlægJeg har store planer om at blive journalist eller fotograf, og vil derfor rigtig gerne øve mig i dette. Jeg har defor overvejet at arbejde med sådan noget i fritiden, men jeg er gået lidt i stå med hvordan.Er der nogen der har ideer til det? Jeg går i gymnasiet nu, så det er ikke noget der må fyl... -
hey
ForumindlægMin mor vil gerne forberede mig til eksamen jeg skal op til om halvandet år. Hun har købt et abonoment hos studienet.dk men det var kun svar på opgaver.. Ville høre om nogle af jer ved hvor man kan finde opgaver og ikke resultater ? KH mulle :D -
Generel SRP-tråd :)
ForumindlægHej Jeg kunne ikke lige finde den anden tråd. I denne tråd kan vi dele vores erfaringer, frustrationer og gode øjeblikke med SRP'en. Hvor langt er I nået? Hvad irriterer dig mest ved opgaven? Føler du dig meget stresset? Bare skriv, hvad der falder jer ind :) -
Tjekke min indledning.
ForumindlægNogle der vil tjekke min indledning på få linier? -
opløselighedsprodukt
ForumindlægHar en opg hvor jeg skal beregne stofmængden af AgBr, der ved 25 grader kan opløses i a)100 ml vand?? og b)100 ml 1,0*10^-4 M NaBrNogen der kan give et lille hint? Jeg har slået opløselighedsproduktet for AgBr op som er 5,3*10^-13 M^2 men så ved jeg ikke helt hvordan jeg kommer videre -
Hjælp til en vektoropgave? :( :(
ForumindlægHej alle! Jeg håber, at I kan hjælpe mig med følgende opgave: I et koordinatsysten er der givet tre punkter A(3,4), B(-5,1) og C(7,10). Vi skal nu bestemme koordinatsættet til det punkt D på BC, som opfylder, at |BD|/|CD| = 5/6. På forhånd tak :) -
fritid på videregående uddannelser???
ForumindlægJeg vil gerne høre de/dem som læser på en videregående uddannelse på universitet, dtu eller ingeniørhøjskolen, om hvor mange timer i har ca. om ugen, og hvor mange timer i i gennemsnit bruger på lektier på dagen. Hvordan er det med lektiermængden? Er det meget meget hårdt? Har man fritid i weeken... -
Klokken af H.C Andersen
ForumindlægHej alle, Jeg skal op til min 9. klasses danskeksamen d. 17. maj, og kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration:) Jeg har trukket romantikken, og valgt kunsteventyret "Klokken" skrevet at H. C Andersen. Ved at der er meget symbolik i teksten og det har aldrig været min helt stærke side,... -
Solsystemet
ForumindlægNogen der vil rette min fysik rapport??Meningen med solsystemetJeg har om solsystemet og jeg vil dykke mig ind i hvad mening med det hele er. Først vil jeg starte med at fortælle, at hvad der ville ske hvis jordens akse var lodret på ekliptika og hvorfor det bliver dag og nat. Til allersidst vil ... -
Nerver - indlæring
ForumindlægJeg er igang med at skrive en lille rapport om nerveledningssystemet. Jeg er desværre gået lidt i stå og håber at i kan hjælpe mig. Hvordan er det nu det er med indlæring? Man kan jo "lærer" nerverne nogle ting. Dvs. hvis vi sender et signal gennem en række personer, f.eks. et klem, så... -
Indien - Økonomi?
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor jeg kan få svar på dette spørgsmål? Redefør for den økonomiske udvikling i Indiken genne de sidste 10 åt. Læg særlig vægt på væksten i middelklassen og dennes købekraft? Er der nogle der har en hjemmeside, hvori man kan se økonomiers udvikling gennem de sid...
