Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3521 til 3540 af 3925
-
Hjælp - AT i dansk og biologi om genteknologi
ForumindlægHej derude Jeg skal til AT eksamen her på fredag, og sidder fast med hensyn til dansk-delen. Derfor ville jeg spørge om der måske var nogen, der har haft AT i dansk før som kunne hjælpe eller nogen der har læst romanen Genspejlet af Svend Åge Madsen. Eller bare nogen der har forstand på AT (jeg... -
Fermats sidste sætning og Sophie germain
ForumindlægNogen som har skrevet om Fermats sidste sætning eller Sophie Germain (fransk matematiker)? er nemlig igang med min SRP opgave og kunne godt bruge lidt inspiration:) -
Danskerne i Verden
ForumindlægHej derude, Jeg er igang med en samf. rapport (danskerne i verden) og i en af opgaverne lyder spørgsmålet "hvilke konsekvenser har det haft for vælgeradfærden at gå fra at være et industrisamfund til et informationssamfund i Danmark" Vil da lige hører om der var nogen bud på den... På f... -
AT-eksamen
ForumindlægHeeeey :) Vil lige høre fra erfarne mennesker, hvordan en AT-eksamen egentlig foregår, og hvad det er, man skal prioritere højst? -
Mundtlig Biologi C eksam ?
ForumindlægJeg skal snart til en mundtlig biologi C eksam, men hvordan foregår sådan en eksam? er fuldkommen lost på hvordan jeg skal forberede mig til den, har læst det meste af pensum men ved ikk helt hvad der forventes af mig til eksamen og hvad sker der? hjælp tak ! :-) -
Hjælp til "Kjærestefolkene"
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal op i dansk eksamen imorgen(folkeskolens afgangsprøve), men har et spørgsmål. Jeg skal fokusere på eventyret " kjærestefolkene", men jeg forstår ikke det med at bolden siger at den har en prop i livet??? Jeg håber at der er nogle venlige personer som gider at sva... -
Tysk eksamen - 2g
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen. Er der ikke nogen der har et ark med generelle begreber/vendinger? Såsom "Ich fange an" osv. -
portræt analyse
ForumindlægJeg går i 8. klasse og vi skal lave en portræt analyse i dansk. Jeg har brug for noget hjælp til nogle spørgsmål. tak på forhånd. ;) -
Enhedslisten
ForumindlægHvordan har Enhedslisten formået at få sucess? - Hvad er Enhedslistens budskab og hvad kan man perspektivere partiet til? -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
Analysemodel til roman.?
Forumindlæghej, jeg er igang med at læse en roman og den skal vi analysere når vi er færdige, men jeg har ikke rigtigt styr på det med analyse osv. så tænkte på om der var nogen der kunne komme med en god overskuelig en til mig.? på forhånd tak :D -
Har virkelig burg hjælp.
ForumindlægHej, er der en her som kan perspektivere eller vurdere Martin Luhter kings betydning med vores liv i dag. -
Hjælp til synopsis
ForumindlægJeg sidder og arbejder på dansk synopsis. Mit fordybelsesområde er 2. verdenskrig, og jeg har valgt et billede af Hitler. Mit spørgsmål er bare, hvad en synopse skal indeholde, og i hvilken rækkefølge? -
Tyske vendinger.
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:) -
HJÆÆÆLP TIL BILLEDEANALYSE DANS EKSAMEN I MORGEN!!!!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen i morgen i billede analyse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad horisontlinje + forsvindingspunktet er i Erik Henningsens ''sat ud'' billede og L.A Ring ''aften''. Jeg har virkelig brug for hjælp, så hvis bare en eller anden vid... -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
Redegørelse? Forvirring - DHO
ForumindlægHvad indeholder en redegørelse? Er det, det samme som en problemstlling eller en intro eller er det noget ekstra man skal skrive? -
Psykologisk teori om samfundets skyld
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om der findes en psykologisk teori, der modsat udviklingspsykologien, som bygger på, at barndommen har noget at gøre med, hvor man ender som voksen, mener, at det er samfundets skyld? Meningen med teorien er, at den gerne skal sætte udviklingspsykologien i perspektiv. ... -
Medicin
ForumindlægHeYjeg har på nuværende tidspunkt et snit på 9,2 (årskarakter), men jeg vil gerne læse videre til medicin, så jeg er lidt bange for at jeg ikke vil komme ind.hvordan er det gået med jer andre der vil læse medicin, hvad var jeres snit på i 1.g,? -
Kan man tillade sig at generalisere mennesker?
ForumindlægLad mig starte med at specificere emnet ved at tage fat på et eksempel. Helmuth Nyborg er en dansk professor i udviklingspsykologi, og for et par år siden hævdede han, at mænd er klogere end kvinder. Om dette er sandt eller falsk, skal vi ikke tale om. Helmuth blev omgående suspenderet af dekanen...
