Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3721 til 3740 af 160716
-
Skriftlig matematik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i skriftlig matematik, niveau C på torsdag. Jeg har hørt der er en del uden hjælpemidler som jeg er lidt nervøs for. Er der som har et eksemplar af tidligere prøver så jeg kunne øve mig lidt? Andet jeg bør vide? På forhånd tak :-) -
Matematik Opgave
ForumindlægHeej folkens Jeg kan ikke finde ud af at lave denne matematik opgave, håber der er nogle, som vil fortælle hvordan man gør. På en konto står 16449,15 kr. Rentefoden er 4%, og beløbet har stået urørt på kontoen i 7 terminer. Hvor meget bkec der oprindelig indsat? -
Problemregning Matematik
ForumindlægHey, jeg håber at der er nogle der vil hjælpe, det er vigtigt :) Hjælp til følgende: Opg. 5 Rubjerg Knude Fyr 5.3 Link til opgaven: file:///Users/besaneljean/Downloads/opgavehaefte-matematik-med-hjaelpemidler-4%20(4).pdf -
Matematik-FSA 2006
ForumindlægHej allesammen! Nogen der ved hvor man kan downloade FSA maj-juni 2006 Matematik? På forhånd tak Artemis.. -
Matematik Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kan skaffe mig facitlisten til Matematik eksamenssæt B-niveau fra 19. maj 2006? Takker på forhånd -
LIGNING - matematik
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne ligning hvor man skal gange ind i parenteserne?? (a+7)(a+7) -
matematik, hurtig hjælp
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige kan hjælpe med dette, er ligesom mange af jer igang med at læse til skriftlig eksamen uden hjælpemidler, men kan simpelthen ikke huske hvad man gør når man har tre ligninger med tre ubekendte, håber nogen kan hjælpe. -
Snydt til matematik
Forumindlæghej, jeg går i 9. klasse og har næsten lige haft terminsprøve. jeg har kopieret hele matematik opgaven som jeg fandt på opgaver.com, og jeg er blevet bustet i det. hvad kommer der til at ske ??? Jeg fortryder det inderligt meget!!!! -
Matematik teknologi
Forumindlæg- Kan jeg melde tysk fra, i folkeskolen, eller er det umuligt. Hvis jeg gerne ville på bacheloruddannelsen matematik og teknologi. Altså jeg skal på htx. (Jeg er ikke den bedste til matematik, fysik kemi, men hvis jeg øver mig kan jeg så godt komme på htx. Mit gennemsnit er på 7,34) Kan jeg... -
matematik b
ForumindlægHvordan bestemer man tallene a,b og c ved regression?? -
Eksamenssæt i Mat HHX A?
ForumindlægHej skal til terminsprøve i morgen i Matematik A på HHX, hvilket betyder at vi højst sandsynligt skal lave eksamensopgaven fra sidste år. Så jeg ville høre om der er nogen som ligger inde med den:)? ps. Er ligeglad med karakteren, om det er til 02 eller 12:P Håber der er nogen som har den!:) -
Funktion i matematik
ForumindlægHej Jeg sidder med følgende opgave:Figuren viser grafen for en funktion f. Angiv definitionsmængde og værdimængden for f:Har jeg så gjort her:Dm=(-1;6)Vm=(-1;6)Her kommer så opgaven jeg ikke forstår:Bestem hver af mængderne:A=(x I f(x)=0)B=(x I f(x)=I behøver ikke komme med et svar, men et ledend... -
Matematik=naturvidenskab?
ForumindlægJeg har godt fysik og dansk som fag i AT, men ville høre om Matematik også var et naturvidenskablig fag? Jeg vilnemlig i teoridelen gerne pointere at jeg har brugt integralregning mht. nogle grafer og arealbestemmelse a punktmængder.. -
matematik b
Forumindlægf(x)=a*x^(2)+b*x+c, hvor 2<x<32; hvordan bestemer man tallene a,b og c ved regression ? -
HJÆLP til matematik B
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sidder her med nogle opgaver som irriterer mig grænseløst... Måske er jeg derfor så heldig, at der sidder nogen af jer derude, som kan løse problemerne for mig. :) På forhånd tusind tak! (det skal lige siges, at når jeg laver en skråstreg (/) så betyder det, at det er en ... -
Hjælp til at matematik
ForumindlægHej, sidder med en matematik aflevering og har virkelig brug for hælp, sidder fast og kan ikke komme videre, håber i kan hjælpe. Vi får givet en funktion f som er givet ved: f(t)=x3-5x2+4x a) Bestem nulpunkterne for f b) Bestem monotoniforholdene for f Vi får at vide at linjen l med ligninge... -
Isolere i matematik
ForumindlægHvor kan jeg læse mere om isolering i matematik? Jeg er generelt virkelig dårlig til det, så vil gerne kunne læse op på det. Nogen gode sider? -
Matematik test
ForumindlægBasale ting omkring matematik eller vigtige regler som jeg burde vide inden nationaltest. Tak hvis du vil hjælpe mig ellers have en fortsat god dag. -
matematik opgave
ForumindlægHej\n\njeg har fået matematik aflevering for som skal afleveres i morgen, men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal regne den ud da matematik ikke er min stærke side :/ \nhåber virklige at nogen kan hjælpe...\n\nopgaven lyder således:\n\nSalgsprovision: 12,5%\nmindsteløn for tjenerne er på 10.500 k... -
Matematik aflevering
ForumindlægNogen som måske kunne hjælpe med en lille matematik aflevering?:) Den skal afleveres om 3 dage, så hvis i kunne hjælpe hurtigt ville det være skønt !:D Det er en HTX - 1.g aflevering.
