Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4081 til 4100 af 65692
-
Eksamen forbrændnings reaktion
ForumindlægHej jeg vil vide om mine noter er korrekt især den sidste reaktion, går ud fra "C" er sod? Ved fuldstændig forbrændning; Ved ufuldstændig forbrændning; Tak for hjælp på forhånd -
Matematik
ForumindlægFrederikke har 4 km til skole. En dag tager det hende 20min. Frederikke cykler til skole med en gennemsnitsfart på... Er det ikke 0,2 km/t -
Matematik
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundlige matematik, som jeg skal lave det på power point. har i nogen god ideer hvad jeg kan fremlægge om? -
hjælp til matematik
ForumindlægJeg er en pige på 20 år, som søger hjælp i matematik på B niveau til to gange om ugen. Jeg bor i Herning, og håber der er en som kan hjælpe mig :) Man skal selvfølgelig nok få løn. Håber at høre fra nogen hurtigst muligt. -
Matematik
ForumindlægJeg har en opgave i matematik, den lyder på: I et ligebenet trapez er en af vinklerne ret. Hvor store er de andre vinkler? Er der mere end en løsning? Og det forstår jeg bare ikke, hvordan kan man få en trapez med en retvinkel?? en trapez er jo en skæv firkant?? derfor kan der da ikke være e... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHvis der er nogen der lige har tid til at hjælpe med noget matematik, som jeg sidder med, så sig lige til :) -
Hjælp... Matematik
ForumindlægHej har en matematik aflevering som jeg har siddet med længe men slet ikke kan finde ud af hvordan skal laves, så her er et par opgaver som jeg gerne vil have hjælp til. Opgave 1: Funktionen N(t) angiver antallet af indbyggere (målt i tusinder) i en by efter t år efter 1950. Det oplyses at N'... -
matematik
ForumindlægHej. Jeg er ny på studieportalen, og vil gerne spørge om noget ang. matematik. Her kommer spørgsmålet . Bestem vinklen mellem vektor a og b når |a|=1, |b|=4 og |+b|=4. Tak på forhånd. -
Eksamen ;)
ForumindlægHvordan er det gået med jer der har været oppe og fremlægge om fur bryghus ? :) Fik selv 10 fremlagde om den upræcise målgruppe :) -
Hjælp til matematik
ForumindlægHejJeg har en matematik som lyder således:En cirkel har ligningen x^2+y^2-6x+4x=12Ligningen komer til at se således ud:(x-3)^2 + (y+2)^2 = 5^2Spm: På omkredsen ligger punkterne B og C således, at A, B og C er vinkelspidser i en trekant ABC, der er ligesidet. Bestem koordinaterne til punkterne B o... -
Omeksamen/klage i 3.g. mat eksamen?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 3.g. og går på matematisk linje, hvor jeg har matematik på A-niveau. Jeg har netop været til studentereksamen i mundtlig matematik, hvor jeg fik et 6-tal. Jeg føler selv at jeg kan mere end 6, hvilket også min årskarakter afspejler. Jeg ville høre om der var nogen som vidste... -
Matematik -.-
ForumindlægHej jeg har et Matematik spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Den lyder sådan her; 40% af det beløb 9A sælger billetter for, skal klassen aflevere til skolen. Resten af pengene kan de beholde. Hvor mange penge kan de beholde, hvis de sælger biletter for x kr.? -
Eksamen
ForumindlægHej!Jeg er så småt begyndt på at læse til dansk mdt eksamen, men er kommet lidt i tvivl om det er "nok" at læse om perioderne, men hvordan gør i? De tekster vi har haft på klassen, er vel evt. "bare" til at perskeptivere lidt til, altså vil I mene, man behøver at læse ned til ... -
Eksamen?
ForumindlægHej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-) -
eksamen
ForumindlægNogen som ved hvordan man gribber en tekst an, er nemlig igang med at forberede en historie eksame prøve. jeg har læs teksten, fundet en kilde, men ved ikke helt hvordan en problemstilling kan stilles op? -
Eksamen
ForumindlægHej! Jeg vil høre, om der er nogle, der har en ide til, hvordan man griber dansk eksamen an, når man har omtrent 2 uger til at læse op til det? Bør man læse hele pensum op? Eller fokusere mere på perioderne, analysemodeller o.a.? Nogle ideer eller gode råd? -
Eksamen
ForumindlægHej så Vi er tre piger som skal snart op til naturfag eksamen, og vi skal lave et forsøg om (ioniserende strålings påvirkning af gærceller) Men først skal vi forklare om (hvordan fungerer gærcellerne og bakterierne) Håber, at I kan hjælpe os. -
hjælp til matematik
ForumindlægHvad er ax+by=4 -
hjælp mig med matematik
ForumindlægSåden lyder spørgersmålet: Vandet indgår i et kredsløb, hvor noget fordamper noget strømer væk som overfladenvand og noget siver ned i jorden til grundvandet. på cirkeldiagrammet ses fordelingen i området hvor louise bor. Cirkeldiagrammet: 29% overfladevand fordampning 50% grundvand 21% ... -
pdf opgavesæt, a-niveau, matematik 2010-8-1
ForumindlægHejsa, jeg er kommet ud i en rimelig dum situation. Jeg har fået et opgavesæt i matematik for til på mandag, men jeg har ikke fået det. Har derfor ledt på nettet efter det, men kan ikke finde det. Er der derfor nogen der ligger inde med en .pdf version af dette opgavesæt?
