Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4101 til 4120 af 65692
-
EKSAME
ForumindlægHej. Hvad må man medbringe til skriftig engelsk fs10? det er kun penalhus ikke? -
Eksamen!
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad der er af psykologi i snehvide??? -
Matematik
ForumindlægHej! Jeg er i gang med en skriftlig aflevering til matematik. I en af opgaverne skal jeg forklare hvordan man kan vide at vinklerne på en trekant tilsammen giver 180 grader. Jeg kan ikke finde nogen hjemmesider der forklarer hvorfor... På forhånd, tak! -
Hjælp til matematik!
Forumindlæghej alle jer :) jeg synes selv jeg er forfærdelig til matematik :( jeg kan godt lide det, men det er som om der bare er nogle ting der ikke lige feser ind i mit hovede!! vi havde test på emat.dk, hvor jeg i den første prøve fik 50% og i den anden prøve fik 60% rigtigt!! har i ikke nogl... -
Matematik
ForumindlægOpgave 4: Højden af en pyramide beregnet ved brug af Pythagoras’ sætning Vi kan jo ikke direkte måle højden af pyramiden; men derimod kan vi kravle op ad den skrå kant og måle, hvor langt der er fra foden til toppen. Den græske matematiker har lavet denne prøvetegning: Hvilke oplysning... -
Matematik?
ForumindlægOkay jeg er en dør til matematik. opgaven lyder: antallet af internetbutikker er i de seneste år vokset med 40% om året, og denne udvikling forventes at ville fortsætte. I 2006 var der 7700 internetbutikker. a) opstil en formel, der beskriver sammenhængen mellem antallet af internetbutikker og an... -
Matematik ...... HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg sidder og har virkelig brug for hjælp med nogle matematik opgaver! HÅBER I VIL HJÆLPE MIG! ( der er også svar mugligheder ) 1. når man øger det dobbelte af et tal med 5, får man det samme som 7 gange 9. Hvad er dette tal? a) 29 b) 58 c) 63 d) 68 ... -
Skifte fra STX til HF?
ForumindlægHej, Jeg skal til at starte i 2.g paa stx, men vil hoere om det er muligt at skifte til HF (sidste aar)? Grunden til at jeg overvejer at skifte er fordi jeg gerne vil afslutte min uddannelse hurtigst muligt. Jeg har nemlig forelsket mig i USA, og jeg kunne godt taenke mig at bo der. Jeg har... -
Eksamen.
ForumindlægHej folk Skal op til mundtlig fysik b eksamen imorgen ... Hvordan synes I jeg kan forberede mig bedst muligt? Har lavet dispositoner til hvert emne.. Hvad kunne jeg ellers gøre? -
Matematik
ForumindlægHej.. jeg er virkelig dårlig til matmatik. hvordan kan man bliver bedre håber i kan hjælpe (: Så skal jeg også i terminskprøve i matematik snart hjææælp har virkelig ikk styre på det Kh Laura9696 -
Matematik
ForumindlægJeg har lige et problem med en matematik opgave. Jeg håber i kan hjælpe mig. Find omkredsen af den cirkel, som har et areal på 75 cm2. Sæt pi til 3,14 Tak på forhånd! -
HASTER SÅ MEGET : EKSAMEN :/
Forumindlæghej allesammen Jeg skal på mandag til religion - C eksamen, og jeg har så meget angst for eksamen. Jeg ville spørge om der er nogen her inde, der kan fortælle mig, og evt. berolige mig lidt? Kender desværre ikke nogen der har været op til religion - C før. Så det vil være SÅ godt, hvis nogen l... -
Eksamen
ForumindlægHej derude bag skærmen. Jeg er studerende på Hf, og skal op i skriftlig engelsk på B niveau her på tirsdag. Derfor vil jeg hører om der er nogle gym elever derude som har været oppe i engelsk b? Og i såfald, hvad var emnet? Ønsker Jer alle held og lykke her i eksamens perioden. -
Matematik haster!
ForumindlægJeg har et stort problem med en matematik opgave, og jeg håber, at der er nogen der vil være så venlig at hjælpe mig.Sådan lyder opgaven:Lad punkterne A og B have koordinaterne A(3,6) og B(9,8). Bestem en ligning for de punkter P(x,y), der opfylder, at |AP|2 + |BP|2 = |AB|2 (2 tallet skal v... -
Bede om revurdering? (Engelsk A STX)
ForumindlægJeg har meget svært ved at kunne acceptere mit 4-tal i engelsk A (skrft). Og ja det er en eksamenskarakter. Jeg har ligget til 12 i både engelsk A og B HELE året og har endda afsluttet engelsk skrft. (både A og B) med 12, så synes det her virker nærmest absurd. Burde jeg bede om en revurdering? -
Matematik-hjælp
ForumindlægHej er der en der gider hjælpe mig med denne opgave 4.068.(Eksamensopgaver i matematik 2)En funktion f er løsning til differentialligningen f(x)=y^(2)/2+x^(2), og grafen for f går gennem punktet P(2,3).Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P.PÅ FORHÅND MANGE TAK... -
Matematik hjælp !!
ForumindlægHej alle, jeg sidder med en matematik aflevering til på fredag og sidder rimlig meget fast i denne opgave, så hvis der sidder nogle der kan hjælpe mig vil det vare være dejligt :) Bestem ligningen for tangenten til grafen for funktionen f(x)=x^2+2x+4 i punktet p(1,f(1))??? TAK !! -
Matematik !
ForumindlægHej ! Jeg har en drøm om at blive bedre til min STØRSTE svaghed i det faglige. Det er matematik og vi alle at øvelse gør mestre. Så kender i nogle gode hjemmesider hvor jeg kan forbedre mig selv (og andre med samme problem) så smid linket her og kom gerne med gode tips og råd til hvordan jeg ka... -
Spørgsmål i forbindelse med oplæsning til mat eksamen
ForumindlægHejsa Jeg sidder og læser op til skriftelig matematik eksamen, og faldt over en opgave uden hjælpemidler jeg gerne vil have forklaret I en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y=5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alder... -
Matematik hjælp
ForumindlægHej jer derude. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til matematik. Jeg har nogle okay gode karakter, men for hver gang jeg skal op til en prøve så føler jeg at jeg bare ikke har gjort det rigtig eller så ender det nogen gange at jeg f...
