Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4821 til 4840 af 181598
-
02 i fysik 10 i matematik
ForumindlægHej. Jeg har været op til fysik B eksamen hvor jeg fik 02, men er utrolig ked af det da mine årskarakter også ligger til 02-02 i fysik og jeg havde håbet på at redde dem. Jeg har virkelig læst op og kæmpet, men det har ikke hjulpet mig tydeligvis. Min fysiklærer har været virkelig dårlig, og jeg ... -
Tysk årsprøve/eksamen?
ForumindlægHeY, nu er det sådan at jeg snart skal op til tysk årsprøve (1.g)... Er ret nervøs for det :-STænkte på om der er nogen der kan give mig et eksempel på, hvordan et tysk spørgsmål kan se ud? (altså det som man trækker)og et eksempel på en god sætning man kan bruge som indledning? Hvad forlanges de... -
22. maj 2014 eksamenssæt matematik a stx
ForumindlægHej, Er der en som ligger inde med eksamenssættet fra d. 22. maj 2014 i matematik a. Ville være til stor hjælp, hvis i ville vedhæfte opgavesættet! -
Fremlæggelse_ ligesom til eksame
ForumindlægHejsa. Jeg skal fremlægge om Australien ligesom til eksame. Men min lærer sagde ik noget om hvor mange emner i skulle vælge. Vi har 4 min kan jeg nå at fortælle om deres kultur, religion, sprog og dyr.??? Eller hvilke emner kommer til at tage længs tid?? Og, skal man stille det op sådan ... -
FSA - Matematik & Dansk
ForumindlægHej Alle. Jeg står i den stituation at jeg skal hjælpe en bekendt med at læse til eksamen i folkeskolen. -Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde inspiration til dette?? Alt har interesse!! På forhånd tak -
SAMF. SKR. EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen!Nå, lad os så få lidt debat i gang om opgavesættet, hvad folk har skrevet om, og vigtigst af alt; hvordan det gik?!Jeg synes umiddelbart, at det var et godt sæt, selvom ikke alle på mit hold var enige! Skrev desuden opgave C.Hvad med jer folkens? -
Matematik spørgsmål: stamfunktioner til polynomier med mere?
ForumindlægHej. Vi har nogle spørgsmål ang. matematik b-pensum, da vi skal op i mundtlig eksamen. Håber der er nogen der har tid og mulighed for at hjælpe kort med følgende: 1) Hvad går 'stamfunktioner til polynomier' ud på? Vi ved hvordan man integrerer og hvordan man uddrager stamfunktioner. Men ... -
matematik FSA, færdighedsregning og problemregning
ForumindlægHEY Så blev vi også færdige med Færdighedsregningen og problemregning.. Hvordan gik det? Jeg tror jeg er omkring 12, men jeg ved ikke om jeg ryger ned på en 10ér.. Hvad syntes i om sværhedsgraden, og bliver der uploadet en rettenøgle til denne test? Håber det gik rigtig godt for jer alle sammen! -
skr. spansk eksamen 2011
ForumindlægEr der nogen der vil give en seriøs karakter (og evt rette) til min opgave til eksamen 2011? oversættelsen: Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. ... -
Eksamen og ordbøger
ForumindlægMå man have ordbøger med til dansk STX eksamen?::2835:: -
Matematik hjælp søges! - Nordsjælland
ForumindlægHej allesammen. Jeg går i 2.G og jeg synes at differentielregning er virkeligt svært, og jeg har problemer med at følge med i undervisningen. Jeg går på Espergærde Gymnasium, og jeg bor i Tikøb som ligger lidt ude derfra. Jeg håber på at kunne få et forløb ud af det, 1-2 gange om ugen, hvor at j... -
engelsk skriftlig analyseaflevering om den lille havfrue Hjæælp!!
Forumindlægthe little mermaid hej er der nogen herinde som jeg kan hjælpe mig med at rette den her opgave og eventuelt skrive noget ekstra til, hvis jeg har overset noget. Jeg har skrevet den, men vil gerne vide om der også er noget, som kan omformuleres, så den bliver bedre. tusind tak den er her Here ... -
Matematik aflevering, hjælpppp
ForumindlægOpgaven er vedhæftet. Tak på forhånd -
A niveau
ForumindlægHejEr der nogen som ved hvordan det er at have følgene fag på højniveau: Dansk, Matematik, Fysik, kemi, Teknik???Er det fx hårdt??? Er der mange lektier???Hvad synes I? Jeg kan sandsynligvis godt klare fagene men er det hårdt at have 5 fag på A niveau???Med Venlig Hilsen:D ´Therackoo -
Sjove/irriterende hændelser under eksamen
ForumindlægI går var jeg til mundtlig eksamen i dansk (folkeskolen) og jeg sad i et forberedelses rum og læste min novelle jeg havde fået udleveret. Pludselig, mens jeg sad og læste min novelle, var der en bold som ramte vinduet til mit rum. Jeg kiggede ud og så et par drenge fra 5.-6. klasse. Jeg ignorered... -
Matematik B eksamenskarakterer på HF?
ForumindlægHej, jeg har fået 7 i skriftlig matematik på b-niveau på HF og skal til mundtlig eksamen i næste uge. Jeg er selvstuderende og satser bare på at bestå. Kan jeg i princippet bestå selvom jeg får -3?? Er det snittet af de to karakterer som afgør dette, for i så fald vil min samlede karakter vel bli... -
matematik eksponentiel vækstudvikling
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med opgaverne til mundtlig eksame: 1) Gør rede for den ekponentielle vækstudvikling 2) Gør rede for den eksponentielle udvikling -
Biologi eksamen
ForumindlægHey...Nogen der ved hvor jeg kan finde opgaverne fra sidste års biologi eksamen på A niv? -
Mat A - mht. at bestå (karakter)
ForumindlægHej alle Får man både en mundtlig og skriftlig karakter, hvis jeg vælger at supplere mat fra B til A? Hvordan er det mht at bestå? Hvis jeg får et -3 til skriftlig eksamen og et 7 tal til mundtlig. Har jeg så bestået? Med venlig hilsen Anja -
Kemi A STX eksamenssæt 12 december 2012
ForumindlægHej alle :) Er der en venlig sjæl derude, som har en besvarelse til kemi A STX eksamenssættet fra december 2012???? Jeg har vedhæftet eksamenssættet, hvis i skulle være i tvivl :) Mvh.
