Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 5441 til 5460 af 25374
-
essay
Forumindlæghej jeg har lavet et essay om ordet "om medierne magt". Jeg ved ikke rigtig om det er godt eller skidt, hvis i kan komme med en analyse og fortælle om der er noget som kan gøres bedre må i meget gerne fortælle det. og hvir i gider at ret den... -
Sandsynlighed
ForumindlægEn dreng skal trække 2 af de viste kugler. Når en kugle trækkes, lægges den ikke tilbage. Hvad er sandsynligheden for at trække 2 sorte kugler? Er det så 1/4 -
Differentialligninger - Eksamen
ForumindlægHej. Jeg kan trække nedstående spørgsmål/opgave til eksamen, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gribe det an. Hvad ville i komme ind på? På forhånd tak. Emne: Differentialligninger Du skal redegør for metoder til løsning af følgende typer af differentialligninger: dy / dx = g(y) * h(x... -
HJÆLP NU
Forumindlægjeg kan i det vedhæftede figur ikke forstå hvorfor vektor i = a / |a| alle bogstaver mangler en pil ovenover, mens v er vinklen mellem vektor a og b. jeg kan godt forstå at at vektor j = tvær vektoren af i HJÆLP HURTIGT -
AT FJERNE SPAM
ForumindlægNår jeg eksempelvis går ind på min mail eller bare går ind på en tilfældig hjemmeside så er der så meget junk ude i siderne.. fx "Tillykke !! Du har vundet en bil!!" Hvordan kan jeg fjerne alt det junk ? -
hjælp til digt.
ForumindlægLet me not to the marriage of true minds Admit impediments. Love is not love Which alters when it alteration finds, Or bends with the remover to remove. O no! it is an ever-fixed mark That looks on tempests and is never shaken; It is the star to every wand'ring bark, Whose worth's unknow... -
Danmarks økonomi!!!
ForumindlægHvor kan man finde nogle gode notater til danmarks historien, jeg har om økonomi for tiden og det er sgu ikke helt let... hvor er der nogle gode sider om det... Altså andet end google. Jeg har selv søgt men kan ikke rigtig finde noget... -
Teori og metode
ForumindlægHej, jeg skriver i historie (samfundsfagligt) og religion (humanistisk) og har om korstogene. Jeg har analyseret to kilder kildekritisk, men jeg er i tvivl om denne metode medfører en teori. Kort sagt er ved jeg ikke, hvad teorien skal indebære her. HJÆLP:) På forhånd tak Patrick -
Eng./hist. -Hjælp til emne
ForumindlægHej... Har valgt fagkombinationen engelsk/historie, men er virkelig på bar bund angående et emne. Der skal helst være noget engelsk skønlitteratur der handler om emnet, og det er det der er mit største problem at finde. Nogen ideer til emne og skønlitteratur? -
SRP ...
ForumindlægHej :) Jeg skal snart skrive SRP, og jeg ved ikke helt hvilke fag jeg skal skrive i, eller hvad emne? Har dansk, matematik, historie og fransk på A. Og samf på B. Nogen der har en idé til kombinationer og/eller idéer? -
Hjælp til moderne digtanalyse
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder med det her digt jeg skal analysere helt til bunden, men har lidt svært ved det; Krig. Som kvast af en massiv tommelfinger vågner jeg op liggende på siden arme og ben spredt i et hagekors som en løbende mand ramt af lynet jeg er nu i åb... -
Lykke??? - HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg er i gang med en samf opgave men kan ikke kommer videre, så jeg tænkte på om der er en venlig sjæl herinde der kunne tænke sig at hjælpe mig spørgsmålet lyder: Opstil tre hypoteser, der forklarer forskellene i, hvad der gør mænd og kvinder lykkelige. Hypoteserne skal op... -
Sætningsanalyse - Hjælp??
ForumindlægHola! Jeg skal lave sætningsanalyse, oversætte og forklare mit brug af præpositioner + styrelse i analysen. Jeg har styr på oversættelsen, men har enormt svært ved at analysere sætninger helt præcist. Nogen der føler for at hjælpe lidt? :)) "Hun kører med toget til Augsburg, fordi h... -
TEEN MOM/TEEN PREGNANCY
Forumindlægskal til engelsk eksamen her på mandag, og mangler en god ide til hvad jeg kan snakke om... min disposition ser sådan ud: </o:p> Why did I choose this topic? </o:p> <span lang="EN-US" style="font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:Symbol;mso-... -
HJÆLP!!
Forumindlæghej...Er meget forvirret,jeg har svært ved at svare på de 4 spørgsmål. Og på hver spørgsmål ska jeg svare på ca. en side eller halv. Gi mig SVAR hurtigt som muligt. På forhånd TAK.1. Diskuter årgsagen til befolkningen i mellemøsten? 2. Hvilken betydning har en stor befolkningsudvikling for et lan... -
gode råd?
ForumindlægNogen der har nogle gode råd til historie eksamen?? -
Stil
ForumindlægHej, vil i rette min stil sprogfejl osv. Jeg skal aflevere tirsdag.Tak på forhånd.Karens Jul blev udtrykt i Politikkens julenummer i 1885 og handler om em ung kvinde, der med sit barn fryser i ihjel i en træhytte på havnen i Kristiania i Oslo.Karen er en ung, fattig kvinde, der bor sammen med sit... -
Komme videre på anden år af hf
Forumindlæghej Jeg går på HF og mi første år er ved at nå til en ende. Men jeg har dsv fået dårlig karaktere og er bekymret om ikke at kunne komme videre til mit anden år. Jeg har fået 7 i idræt og 02 i NF og Matematik. Også har jeg fået 00 i min skrifligt matematik og 00 i min kemi. Jeg har også fået at v... -
Problemformulering til eksamenssynopsis Israel/Palæstina
Forumindlæg24-timers eksamen under overskriften palæstinakonflikten 1880 til i dag. Jeg har som bilag fået: 5 siders beskrivelse af Hertzl's teorier om en jødestat 2 sider om Israelske bosættelser som er problematiske ift at skabe fred Billede af den israelske sikkerhedsmur Billede af Palæstinensisk kvi... -
Holmes Oversættelse:
ForumindlægHej! Det ville være fedt hvis der var nogen der ville se min oversættelse igennem:Danske version:Holmes og jeg var ungkarle og delte lejlighed i Baker Street. Holmes stod som regel sent op, og jeg blev derfor yderst overasket, da jeg en morgen vågnede et kvarter over syv og så ham stå ved siden a...
