Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 6121 til 6140 af 58387
-
Fysik på engelsk, Hjælppp forstår ikke engelsk
ForumindlægNogen der kan hjælpe oversæt/ giv et resume af hvad dette afsnit omhandler: Centrifugation is a process which involves the application of the centrifugal force for the sedimentation of heterogeneous mixtures with a centrifuge, and is used in industrial and laboratory settings. This process is us... -
Hjælp til en engelsk oversættelse!
ForumindlægEr der nogen der gider se min oversættelse igennem for fejl? Jeg er nemlig ikke så god til engelsk, så det ville være skønt hvis nogen ville hjælpe :)Den danske version:Engang rejste jeg fra Oklahoma til Chicago for at besøge min bror, Rabbit. Han tog imod mig, da jeg stod af bussen og på vej hen... -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikker på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. -
Lommeregner til eksamen
ForumindlægJeg går i 2g under den nye reform, og jeg har mat A. Vi bruger TI-89. I skr. eksamen, er det så tilladt at bruge lommeregneren, selvfølgelig i delen med hjælpemidler? -
Fysik eksamen
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen på fredag, men jeg ved ikke hvordan man fremstiller Ag (g) ud fra AgNO3Ca (aq) Håber der er nogle der kan hjælpe det vil være en kæmpe hjælp, Tak på forhånd :D -
Væsentligt til eksamen?
ForumindlægHej jeg skal om 2 uger op til NV eksamen, og vil derfor spørge, hvilke områder jeg bør sige til eksamen og hvilke områder jeg ikke bør sige? Altså skal jeg fx komme ind på formål, teori, resultat, og disskusion? Er det nok? Eller skal der mere med? Hvad anbefaler I og kan I fortælle lidt om eksam... -
skal have oversæt den til engelsk
ForumindlægJeg vil tale om min hund som er, død for omkring 3år siden tro jeg. Den hede Mickie og dens rase var Cocker Spaniel, den var kamel farvede og hvid, da vi købte den var den omkring 3 år, den havde været en vagt hund før vi købte den, men den var blevet skadet, så ejerne kun ikke beholde den. Det v... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr alle disse oversættelser korrekte?: 1. Om fredagen holdt de fri og gik i biografen. They took a day off Friday and went to the cinema. 2. Alle danskerne var vildt begejstrede for den nye roman. All the Danes were very excited about the new novel. 3. Der er ikke blevet skabt mange nye job ... -
Engelsk stil.
Forumindlæghej alle. Jeg har selv rettet lidt igennem, men er der nogle der lige vil kigge en ekstra gang? :D Decoration of the body goes far back in time. The human has always loves to decorate themselves, at different ways. Piercings began in the early sixties in the U.S and have spreads all around the... -
Syge eksamen 2005
ForumindlægJeg mangler nogle opgaver eller et sted, hvor jeg kan finde spørgsmålene til syge eksamen 2005 i samfundsfag høj niveau nogen der kan hjælpe? -
Engelsk rettelse.
ForumindlægHvis i ville se om der evt. var fejl i dette jeg har skrvet, og evt. sige hvad fejlene er. Og rette det, ville det være en stor hjælp. :)The 2nd October 1869, Gandhi was born. Gandhi got married in 1883, when he was 13 years old with a girl named Kasturba, their married were decided by there pare... -
Engelsk... Er der mange fejl?
ForumindlægHey... Er der nogen der vil kigge / rette på min engelsk stil..?påforhånd mange tak!mvh JS"Amina is a Pakistani girl who lives in England with her parents. Her father has a shop with long opening hours and both him and Amina’s mother work in the shop, so Amina spends a lot of time by her sel... -
eksamen..er lidt nysgerrig
Forumindlæghej alle sammen nu er der omkring eet år tilbage at jeg skal op til eksamen. nu kommer spørgsmålene: skal man op til fysik/kemi eller bliver det trukket? når man skal op til mundtlig eksamen i fysik/kemi trækker man sit emne har man så tid til at øve lidt mere på det og hvis ja hvor langt tid? ... -
Syge eksamen
ForumindlægJeg skal til udlandet og arbejde i maj og juni og får derfor svært ved, at gå til eksamen i de hf enkeltfag jeg er ved at tage. Er der nogle der ved, hvornår man ca. går op til syge eksamen? -
Re-eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg dumpede i dansk a på HF fagpakken. Er der nogen som ved om jeg kan tage en re-eksamen og eget hvor? Jeg kan først komme til eksamen på den skole jeg gik på til næste sommer! -
Ordsprog fra dansk til engelsk
ForumindlægHej :) Har I nogle gode foreslag til hvordan man kan sige ordsproget: "Tiden læger alle sår" på engelsk? Er ved at skrive engelsk stil og vil meget gerne bruge dette ordsprog, da det er utrolig sigende. Håber der er nogen der har lyst til at hjælpe. -
Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen). Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med os andre. Hvis der er nogle der ikke har den, men ved hvad den handler om, altså hvilke emner der er, må de meget gerne dele med os ... -
rettelse af engelsk
Forumindlæghej..håber nogen gider rette den engelske tekst igennem for fejl..tak på forhånd1. Sally tilbragte næsten 2 uger i Edinburg.2. For at spare penge boede hun hos sin bedstemor.3. Ingen andre ved, hvor dagbogen er.4. Det er en hemmelighed mellem Andy og Brian.5. De fandt dagbogen mellem nogle gamle ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHey :)Er der nogen, der er sød at kigge min engelske oversættelse igennem? Tak!!Dansk:Mange penge kan spares ved, at man gør rent i sit eget hjem. Har man en hushjælp, bør man sige hende/ham op og så selv tage fat. Men rengøringen skal gøres rimeligt professionelt, det nytter ikke at sjuske. Det ... -
Engelsk: rettelse af lidt tekst...
ForumindlægHey.. E der nogen der vil kigge på mit engelsk? på forhånd tak!In many countries around the world there are people who starve their entire life and still live a happy life for example in Africa. People only get enough food to survive until next meal, where we are used to eat as much as we like an...
