Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6821 til 6840 af 61667
-
Matematik aflevering
ForumindlægHej, jeg har brug får hjælp til en matematik aflevering. - Hvordan finder jeg ud af hvor lang vandreturen var ud fra gennemsnitshastigheden? Håber I kan hjælpe. Tak på forhånd:) -
Hvad betyder ^ i matematik?
ForumindlægHvad betyder tegnet ^i matematik når det ikke bliver brugt til at opløfte noget i en potens? Altså for eksempel d|a ^ d|b ... -
matematik opgave
ForumindlægJeg har matematikaflevering for til i morgen og da en eller anden har nakket min eksamensopgave bog har jeg først fået opgaverne i dag (har haft danskopgave hele sidste uge) Er der ik nogen der ville være så dejlige at hjælpe mig?Okay here goes:I vedproducerende skovbrug er langsigtet planlægning... -
Matematik, blækregning
ForumindlægHvordan bestemmer man x0 (xnul) så tangenten til grafen for f i punktet P(x0,f(x0)), er vinkelret på linjen med ligningen y = 5x+1 ??Kan i hjælpe? Ska aflevere denne opgave i morgen! -
Matematik - andengradsligninger!
ForumindlægHej! Jeg har rigtig svært ved at omskrive ligninger med brøker, til andengradsligninger, som går op. Eks. (3/(4x-1))+x=7x Jeg kan godt omskrive den og det hele, men facittet synes jeg ikke helt passer.. Jeg får den til at give 0.205 og -0.455. Er det rigtigt? Og andre opgaver: (5/x-1)+8=(-28/x)... -
%-regning. Matematik
Forumindlægmomsen er på 20%. en regning er på 3477 kroner. Hertil kommer momsen. hvor meget bliver regningen i alt? -
matematik opgave
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig en opgave, om statestik... -
giv karekter eksam
Forumindlæghej er der nogen der vil give mig en karekter til min engelsk eksam stil tak -
Babylonsk Matematik
ForumindlægJeg har lige en opgave her.. altså når det er babylonsk matematik og der står 15 , 55 ; 45 - 11 , 56 ; 30 ____________ Hvordan gør man så? (jeg ved at resultatet bliver 3 , 59 ; 15, men ved ikk hvordan man kan komme frem til det, eller jo for 45-30 giver 15, men så ved jeg næsten ikk mere. -
Matematik - programmering!?
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne læse matematik. Har kigget lidt på udannelsens opbygning og fundet frem til, at der på et tidspunkt noget om programmering. Problemet er bare, jeg har altid haft et basic forhold til computere, og er lidt bange for, at studere med nogen som har sovet med en laptop under p... -
Matematik færdisghedsregning
ForumindlægVil være søde og hjælpe mig med at besvare disse spørgsmåL? 3 i anden - 2 i tredje= (-6) gange(-8) - 36= -
Fysik eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal op til fysik eksamen her på torsdag. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal læse op? Vi har i alt 5 emner, hvor to af dem er små. Jeg har prøvet at fordele dem ud på dagene, men problemet er, at jeg skal noget hele søndagen og tirsdagen. Har i nogle gode metoder til a... -
eksamen B-niveau
ForumindlægHejsa nogen der ved, hvor meget forberedelsestiden er til eksamen på fysik B-niveau, og om læren må give os eksamens spørgsmålene noget tid før.. sådan var det nemlig til kemi og matematikeksamen sidste år. Vi fik spørgsmålene afvide og så skulle vi ellers bare terpe dem igennem. Håber på et sv... -
MATEMATIK FOR DUMMIES !
ForumindlægJeg har fogæves forsøgt at finde et sted herinde,, som beskriver MATEMATIK FOR DUMMIES... Jeg skal hjælpe mine unger i skolen,, og da jeg gik i skole, var matematik nærmest ikke opfundet,eller også var jeg syg den dag... Nogle som kan hjælpe med en henvisning.. På forhånd tak -
kemi eksamen..
Forumindlæghey.. Jeg skal op til kemi eksamen efter jul, på c niveau. Så ville lige høre om nogle af jer har været oppe i det, og hvis ja hvordan foregik det.. mener med hensyn til da i skulle vise forsøget osv.. hva gjorde i.. :-) -
Eksamen: normalsider
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at finde tekster til min synopsis til eksamen, men har glemt at spørge hvor mange tegn en normalside er. Er der nogen der ved hvad man bruger i 9. klasse? Har selv klikket mig lidt rundt, men kunne ikke finde noget.. Tak på forhånd :) -
Tysk eksamen?
ForumindlægHey... står og skal til tysk eksamen(gym) nu her, men er blevet i tvivl om hvor længe jeg skal bruge på at relaterer efter jeg har snakket om den trukne tekst? Og er det bedst at relatere til en anden tekst jeg har læst eller noget i samfundet/egne erfaringer?På forhånd tak :) -
Fysik eksamen
ForumindlægHej, Mig og min ven skal op i fysik eksamen (folkeskole) og vi har trukket Japan - Naturen, kulturen og energiens kræfter. Vi er gået i stå og har ingen ideer for en problemstilling.. Er der nogen der kan hjælpe? Mange tak -
Mundtlig eksamen..
Forumindlægja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...! -
kultur eksamen
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie..
