Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6841 til 6860 af 14598
-
Hårde eller bløde ??
ForumindlægHvad er forskellen mellen hårde og bløde ?? Socialister , liberalister ..... Det er hårde og bløde jeg ikke lige har styr på, ved godt hvad socialisme og liberalisme er :) Håber i kan hjælpe :) -
Anoreksi produkt
ForumindlægHej vi er to piger der er i gang med en projektopgave om anoreksi. I vores fremlæggelse skal der også indgå et produkt ( en film, sang, pjece osv.) Men vi kan simpelhen ikke finde på et godt produkt, vi kan bruge når vi har om anoreksi. Er der nogen der har en idè ???? -
Selviscenesættelse - HASTER !!!
ForumindlægHey. Mht. AT har jeg valgt psykologi og samfundsfag. Men jeg har ingen ide om , hvordan jeg vil koble samfundsfag ind. Det med identitetsdannelsen har jeg lidt svært ved at koble ind med nynarcissisme. ANYWAYS, så tænkte jeg på, at jeg måske kunne vælge dansk. Kan man bruge en skønlitterær tekst,... -
Spørgsmål til sro
ForumindlægHvordan sikrer vi at de samfundsmæssige forandringer der er knyttet til at danskerne o højere grad bruger bilen som transportmiddel, ikke medfører at antallet af ofre for trafikuheld stiger? -
Projektarbejde
ForumindlægVi skal snart begynde på vores projektarbejde i klassen. Og jeg har valgt at være alene, da jeg har det bedre med det. Overemnet er " Overgang " og jeg har valgt at skrive om Integration som " deleemne ". Min lærer synes jeg skal skrive om om min famile, da jeg selv er ind... -
Råd til dansk skr. eksamen?
ForumindlægHej, Jeg skal til at forberede mig til dansk skr. eksamen. Er der nogen der har nogle tips eller råd? (Jeg plejer altid at vælge debatterende artikel) -
Hvad betyder idyl?
ForumindlægHvad betyder idyl? Har slået det op, forstår det ikke helt. Tak på forhånd! :) -
911
ForumindlægNogle der ved hvad der skete 911 11 september 2001? -
Matematik
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe med opgave c? Jeg har vedhæftet opgaven. -
Forvægt/bagvægt
ForumindlægJeg har fået opgaven at analysere et læserbrev med sproglige og stilistiske virkemidler, og har fået spørgsmålet "dominerer forvægt eller bagvægt?" hvad betyder det?? :D -
Rette sætning med fejl
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en aflevering hvor man skal rette nogle sætninger. En sætning lyder: The important in life is not a matter of making a lot of money. Jeg kan ikke rigtig finde fejlen, og der er kun 1 fejl i sætningen. Håber nogle kan hjælpe :) -
overvågning i Maratonløb
ForumindlægHej allesammen, jeg skal til AT-eksamen op i maraton, emnet er "overvågning og selviscenesættelse" og jeg ahr sfagkombinationene Samf A/Idræt B. I den sammenhæng ved jeg, at der er sket en stor udvikling indenfor overvågningen af bla. maratonløbere i diverse løb. Men jeg har ikke nogen ... -
Kreativ produkt
ForumindlægHej alle, Vi er 3 piger, som har projekt opgave. Vi har ingen idé om hvad vi skal lave som kreativt produkt. Vi har om emnet "anoreksi og bulimi". Hvis I har nogen idéer må I meget gerne skrive :) -
livsløn?
ForumindlægHvilken uddannelse vil i vælge hvis man skal tænke på livsløn? Men hvad er vigtigste for dig i din kommende uddannelse/job ? -
Narcissisme
ForumindlægHej alle Jeg har to spørgsmål vdr. emnet narcissisme. 1.) Kan man få for meget bekræftelse & erkendelse ? er der "nogen begrænsninger" ? 2.) Hvis man ikke få nok erkendelse & bekræftelse el. i den sags skyld ingen ting af dem vil dette føre til psykiske lidelser ? Tak på forh... -
Supplering af HHX til medicinstudiet
ForumindlægHej folkens. Jeg har været væk fra uddannelsesområdet i et par år og har nu fundet ud af at jeg gerne vil studere medicin. Jeg er igang med at sætte mig ind i optagelsesreglerne, og håber at jeg kan søge ind til marts 2012. Jeg har en HHX (med karakterer på 13-skalaen :-) og mangler derfor både m... -
elektromagnetisk stråling
ForumindlægHej jeg har ledt efter en forklaring på hvad elektromagnetisk stråling er men jeg kan ikke finde noget. Er der nogle der kan forklare mig Hvad det elektromagnetiske stråling er ? Gerne med sine egne ord -
Youth culture! Nogen forslag!
ForumindlægHej! Jeg har trukket Youth culture til engelsk afgangsprøven. Men jeg har sværet ved at finde et underemne. Nogen forslag? Håber i kan hjælpe. -
Debatemner til politikere
ForumindlægGod aften alle, jeg sidder netop og funderer over, hvilke spørgsmål/debatemner, jeg vil kunne stille til et panel vi får i næsten uge, bestående af politikere fra adskillige partier. Det eneste det skal kunne ligge inden for, er at det skal omhandle 2020-planen, eller velfærd i det hele taget. ... -
Sociologi ?
ForumindlægHeyy Jeg skal skrive en samfundsfags opgave den afsluttende C niveau om efterløn og den trængte velfærdssamfund. Jeg har et punkt som hedder sociologi, men jeg ved ikke hvad det betyder, og hvad man kan skrive under dette punkt.. Nogle der vil hjælpe mig med hvad det er og hvad man fx kan skrive ...
