Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 7141 til 7160 af 40685
-
At blive væk fra en eksamen - hjælp?
ForumindlægTil min store overraskelse blev jeg instillet til 2"g" HTX eksamen. Det er selvom jeg mangler nogle matematik projeker.Jeg vil derfor høre hvad der sker hvis man bliver væk fra mundtlig matematik eksamen(b niveau på 2 år og derfor afsluttende, skal ikke have det på 3året)Sådan som jeg h... -
mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi
ForumindlægHej med jer. jeg har erhvervsøkonomi c som selvstudie. jeg har bogen "erhvervsøkonomi i et videnssamfund" jeg aner ikke hvordan eksamen skal foregå, hvad der forventes, hvad jeg skal kunne, hvor lang forberedelses tid jeg har, osv. er der nogen der kan hjælpe mig lidt? evt. give mit et ... -
Teknologi A eksamen
ForumindlægHejVi er en gruppe som snart skal til Teknologi A eksamen på HTX. Vi har haft et projekt strukket over hele året omhandlende iværksætteri. Her har vi lavet en guide til opstart af firma, samt et produkt hertil.Problemet er, at vi er lidt usikre på, hvordan eksamen kommer til at foregå. Jeg har i ... -
Fysik eksamen - gode råd?
ForumindlægHey med jer :-) Jeg skal til fysik eksamen imorgen og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd, lige inden dagen derpå? -
Eksamen i mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle! Om lidt over en måned skal jeg til mundtlig engelsk A eksamen (3.g). Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man mest hensigtsmæssigt læser op til en mundtlig eksamen i et fremmedesprog! Hvordan plejer i selv at gøre? På forhånd tak! -
eksamen a niveau
Forumindlægnogen der har det rigtige svar på spørgsmål 6 (første del uden hjælpemidler) var det funktion h eller g der var den afledte til funktion f????? har lige været til eksamen :) -
Spg. vedr. areal af trekant bestemt udfra 3D koordinater (Opgave 8B - Matematik A STX - 10 dec 2010)
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg har løst opgave b) rigtigt: - Jeg har vedhæftet min besvarelse i .PDF format. Hvis du/i har Maple: http://malerpris.dk/Matematik%20A,%20STX,%20den%2010%20december%202010%20MH.mw Jeg har defineret følgende: og får: T := (1/2)*dotP(AB,AC)=18 Mit problem er at det ri... -
AFSÆTNING A EKSAMEN
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Jeg skal til min afsluttende eksamen i afsætning om en uge og kan ikke finde ud af hvor meget man skal læse op osv. Man skal selvfølgelig fremlægge sit projekt og derefter op i en ukendt tekst med tilsvarende spørgsmål. Men hvor meget skal man læse op hertil??? Bare afsætnin... -
Dansk Skriftlig Eksamen 2003
ForumindlægEr der andre end mig der synes at det var en røvhæfte, med abeemner? hehe.. især pia tafdrups rødstrømpedigt, som jeg modvilligt valgte.. lad mig høre hva' I andre 3.g'er synes..p.s gud forbande opgavekommisionen.. -
Skriftlig dansk eksamen 2006
ForumindlægKender i til nogle af de emner der vil blive taget op? -
Afsætning A eksamen
ForumindlægJeg leder efter andre der skal til eksamen i afsætning A. Jeg mangler lidt ideer til hvad jeg kan sige om mit eksamensprojekt til eksamen. Jeg har skrevet det med en anden, så vi har fået dækket rigtig mange punkter, som fx værdikæde, portefølje, væksstrategier osv, og så har vi arbejdet med 2 af... -
Kemi eksamen i 1g
ForumindlægJeg skal til kemi eksamen her i 1g, men jeg er meget i tvivl, med hvordan et spørgsmål ser ud, er der nogle her inde der kunne give et eksempel på et spørgmål, man kunne komme til eksamen i. -
Matematik eksamen 10. klasse
ForumindlægMin lillebror fik igår feedback på hans matematik eksamen i 10. klasse. Han fik 00 i matematik, han er yderste ked af, da han tror det gør så han ikke kan komme ind på gymnasium alligevel. Men han har fået en mail omkring han er kommet ind på hans ønsket gym. Så kan der vel ikke ske noget, når ... -
Eksamen - varme og varmekapacitet
ForumindlægHej alle Jeg er til 24 timers eksamen i fysik og har trukket emnet varme og varmekapacitet. Hvad er godt at komme ind på, skal lave en præsentation på 6-7 min. Derudover forstår jeg ikke helt hvad den specifikke varmekapacitet er. Jeg ved at det er varmakapacitet/masse, men mere end det forstår j... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
Engelsk skriftlig eksamen i morgen (hjælp!)
ForumindlægHej!Jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og kunne godt tænke mig at læse nogle virkelig gode essays til inspiration. Nogen der ligger inde med nogle eller ved hvor jeg kan finde dem?Er der andre der skal op i morgen, og hvordan forbereder I jer? -
Lineær vækst. Eksamen i morgen
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i morgen, så sidder med de sidste spørgsmål. Lineær vækst: Gør rede for den lineær funktion y = ax + b Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på, hvordan a og b kan bestemmes. Håber der er nogle der vil hjælpe mig:-) -
Historie eksamen - 24 timers
ForumindlægHej! Jeg ville bare høre folk om, hvordan de forberedte sig til historie eksamen, i perioden før eksamensættet bliver givet? Og ellers om nogen kunne fortælle om hvordan de fremlagde deres opgave, hvad I gjorde (f.eks. redegørelse, metoder) og evt. hvad I fik af karakter? VH Jonas -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej folkens jeg skal til fysik eksamen snart og vil meget gerne have hjælp til min disppostion :) Ellære Du skal redegøre for begreber og situationer, der hører til emnet ”Ellære”. Vejledende stikord: Strøm, spænding, Ohms lov, resistansen i en metaltråd, energi og effekt i et ... -
historie eksamen -opbygning/synops
ForumindlægHej, jeg skal til historie eksamen imorgen og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave synopsen, da det åbenbart ikke er en helt som man plejer.. passer det at man laver en problemformulering med et par underspørgsmål, svarer på dem, laver konklusion og så en perspektivering? På forhånd tak :)
