Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 7361 til 7380 af 127115
-
FOR ABORT
ForumindlægHej Jeg vil gerne lave en diskution om for abort.. Jeg har faktisk brug for det her diskution håber i kommer med nogle god råd. -
Nedbrydning af muskler
ForumindlægJeg skriver SRP om anoreksi og skal skrive et afsnit om hvad der sker med musklerne når man ikke indtager nok føde. Jeg ved at de bliver nedbrudt, men hvorfor og hvordan ved jeg intet om. Jeg har kigget alle mine lærerbøger igennem, har søgt på nettet men det har ikke givet nogen bonus. Jeg ved ... -
kLAGE over årskarakter.. ?
ForumindlægJeg ville bare spørge om det var muligt at klage over sine Årskarakter.. ? -
HJÆLP, PLEASE RET MIN STIL!
ForumindlægMeine Zukunftspläne ist ein Sportjournalist zu werden. Ein Sportjournalist sollt Artikeln von Fussball, Handball und alle andere Sport Begebenheiten schreiben. Mein Favorit ist aber Fussball, und ich werde zum Beispiel über VM, EM und OL schreiben. Ich soll drei Jahre im Gymnasium studieren, da... -
HJÆLP! Samfundsfag, finanskrise + globalisering
ForumindlægHej allesammen. Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp her. Det drejer sig om et samfundsfags projekt, og jeg skal skrive nogle løsningsforslag til følgende problemer: Globaliseringen -Danmarks rolle set i lyset af den internationale udvikling. Finanskrisen - løsninger på kort og lang sigt. ... -
Nøgenhed!?
ForumindlægHvor er det krænkende at folk render nøgen rundt i byen eller noget som helst sted? Alle har jo set nøgne mænd og kvinde - hvorfor er det forbudt at rende nøgen rundt nede på hovedbanegården eller bare i det hele taget at gå nøgen rundt? Er det krænkende, hvis ja - hvorfor? -
Erindring HJÆLP
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med at skrive en erindring i dansk, jeg skal skrive om en ferie i italien, ved Gardasøene, byen jeg var i hedder Paschiera del Garda. Men jeg ved bare ikke hordan jeg skal starte den da jeg synes at det skal være i et lidt finer sprog, ind 7 klasses sprog hvis man kan sig... -
Måleusikkerheder og fejlkilder
ForumindlægHvad er den præcise forskel på måleusikkerheder og fejlkilder? -
Engelsk opgave
ForumindlægHej kan nogle læse min opgave i gennem, og kommentere det, hvis der grammatik fejl. -
grænsen mellem inspiration og snyd?
ForumindlægHey. Så fik det her lidt ubehagelige spørgsmål fra en lærer idag - som mente at vi vist godt kunne blive enige om at jeg ikke selv havde skrevet min opgave. Han syntes nogle passager mindede om en af de andre stille han havde læst. Normalt når jeg skriver en stil så læser jeg opgaven + tekster. ... -
Fysik_Varme energi
Forumindlægvi har en person på 65kg som har en genemsnitlig varmefylde på 3,85J/g*Grad vi antager at personen afgiver 8700W og samentidig producer varmeenergi med effekten 400W hvor meget varmeenergi mister personen på 5 minutter og beregn personens temperaturfald på de der 5 minutter :( håber nogen kan hjæ... -
Matematik opgaver: funktion, ligninger og reducer
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til en matematik aflevering der snart skal afleveres i morgen. Jeg mangler kun få opgaver og de ser således ud: En funktion f er bestemt ved f (x) = 2 x + e^3x altså opløftet i 3x bestem f'(0) den anden opgave ser således ud: Løs ligningssystemet -x + 3y = 6 2x + y = -... -
Leif Davidsen
ForumindlægJeg er i gang med at skrive projektopgave om Leif Davidsen. Er der nogen af jer der har et link til omfattende oplysninger med hensyn til Leif Davidsens baggrund?Tak -
Elektromotorisk kraft
Forumindlæghejsa.. Jeg har virkelig svært ved en opgave og jeg kan ikke få facit til at stemme overens med opgaven og de udregninger jeg har lavet.. Opgaver lyder således: To batterier, som begge har den indre modstand 0,5 Ohm, parallelforbindes, og en belastning med resistansen 5,0 Ohm, tilsluttes paral... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP !!
ForumindlægHej. kan du hjælpe med at læse denne ligning: 1-x/2 = 3(x+2)-1/3 og denne: I: -18x + 12y =16 II: 12x - 8y= 10 -
FORDELE OG ULEMPER VED AT BETALE SKAT! HJÆLP!
ForumindlægHej igen! Hvad er fordelene og ulemperne ved at betale skat? Jeg ved ikke helt selv hvordan jeg skal skrive det, så vil i hjælpe mig? -
Trigonometrisk funktion - er den godkendt til eksamen?
ForumindlægEr de to opgaver godkendt til eksamen hvis jeg indsætter et screenshot af geogebra ind på word, og så skriver hvilke værdier jeg har fundet frem til. Det her er den nemmeste måde for mig at regne det ud på, men er den godkendt til fuld point til eksamen? -
Kulhydrater
ForumindlægHej, jeg har lige et spørgsmål. Hvorfor er det bedre at få sine kulhydrater gennem poysakkarider end disakkarider? Begge dele bliver jo af enzymer omdannet til glukose, og det kan vel derfor komme ud på et. -
Emnerækkefølge?
ForumindlægSig mig... plejede emnerne ikke at være sorteret efter datoen for sidste indlæg? -
Afbrænding
ForumindlægJeg får at vide: 12 g carbon reagere med 32 g oxygen og danne et antal gram CO2. og jeg skal finde frem til Hvor mange g CO2 vil der dannes ved denne afbrænding? Jeg kender C's brændværdi, men skal man bruge den? Nogen kvikke derude der kan hjælpe mig Tak på forhånd :)
