Søgning på: biologi pensum. Resultater: 7521 til 7540 af 11183
-
ER du også træt af at høre (de samme) spørgsmål om SSO næsten hver dag??????
ForumindlægHeySynes at vrimler med spørgsmål til SSo og historieopgaven lige for tiden (ok indrømmet jeg er også selv en flittig "spørger" på det område) og når det bliver danskopgave tid kommer det til at vrimle med danskopgave spørgsmål...Hvad med at undgå at de samme spørgsmål bliver stillet he... -
Tysk-rettelse af stil...Tak!
ForumindlægHej, er der en der vil rette dette.. Tak!Um 06.30 Uhr stehe ich auf. Ich Wäsche mich an die Toilette und danach frisiere ich meine Haare und lege Make-up. Zuletzt ziehe ich an. Heute will ich gut angezogen sein.Um 07.00 Uhr isst ich frühstücke mit meine Mutter und währenddessen sprechen wir von w... -
Hjælp til AT
ForumindlægHej Jeg skal snart i gang med min AT-syn, og derfor vil jeg høre jeres mening. Jeg skriver om pest i bio og his. Men har lidt problemer med at komme i gang med problemformuleringen, eftersom overemnet er, "rejser, udvikling, ny viden" Hvad kan man undersøge?... Det, jeg har tænkt på... -
beregning af opløselighed
Forumindlæghej..jeg har en opgave 1 c:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-3-uk.pdf?menuid=150560hvor jeg skal beregne sølv(I)bromids opløselighed.. er der en bestemt formel man skal bruge, eller hvordan skal det gøres? -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
hælp. En ide tak.
Forumindlægom nogle uger skal vi et ´gang med et kæmpe emne. hoved overskriften : LIVET. og vi skal finde et underemne. men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. nogle foreslag? tak på forhånd:) -
Sygeeksamen 2008 i samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for oplægget til sygeeksamen augst 2008 i samfundsfag :) Jeg har kæmpet for at finde den på google, men det er simpelthen umuligt - i hvert fald for mig. Hvis nogen ligger inde med oplægget, ved hvad det hedder, eller ved hvor jeg kan finde det, må I meget ge... -
Kronik
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med indledning til ligestilling er ren utopi? -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau? -
Drømme-job
ForumindlægHej allesammen!Dem der skal på gymnasiet ikk´!Hvad er jeres drømme-job?Er selv i tvivl om hvad jeg skal være i fremtiden! =D -
Eksamen, den der nye regel?
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvilke fag den regel med at man må tage sine medbragte noter IKKE gælder? -
AT - Wikipedia
ForumindlægKunne det ikke være en god ide at lave en artikel til Wikipedia som et AT-forløb?Eller vil elevernes viden være for mangelfuld? (= artiklen bliver slettet) -
Endelig Student
ForumindlægSå blev jeg student kl. 12 idag....Føles mærkeligt...ellers andre der er blevet det? -
Slankekur
ForumindlægHer er en opgave jeg bare overhovedet ikke forstå."brug hver dag 50g minarine (fedtfattig magarine) i stedet for 50 g smør på brødet"Anvend følgende oplysninger til besvarelsen af sprgs. a.50g smør indeholder 40 g fedtstof.50g minarine indeholder 15 g fedtstof.1g fedtstof fra føden give... -
Produkt? hjæælp
ForumindlægJeg har projekt uge og vores overemne er "Vendepunkter" Derfor valgte jeg emnet Diabetes Og der skal selvfølgelig også være noget produkt, så som powerpoint har jeg tænkt mig. Men samtidig noget andet ved siden af? Hvad kunne det fx være? Tak på forhånd. -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
DNA KOPIERING HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål der lyder således: • Forklare hvornår DNA kopieres. Please help, på forhånd tak!! -
ligning for asymptote
ForumindlægHvorledes bestemmes ligning for asymptoterne til grafen g(x)=1/f(x) ? -
Ny Ekamen
ForumindlægHej Jeg var til Oldtidskundskab eksamen (ny ordning) dersværre var jeg så uheldig at "klappen" gik ned. Jeg fik derfor en dårlig karakter. Er det muligt at gå til en ny eksamen, evt. sygeeksamen? Mvh. Fortvivlet Studerende -
Nervesystemet
ForumindlægHej, har lidt problemer med at finde ud af hvad nogle ord betyder, eller egentligt bare hvordan jeg skal få det formuleret og skrevet ned. Håber på noget hjæp :)) Tak på forhånd! Her er ordene: Centralnervesystemet, tyndtarm, tyktarm, dendrit, bronkier, det motoriske system og blodplader :)
