Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7981 til 8000 af 25374
-
"Terner" old
ForumindlægNogen der ved hvad "terner" i old betyder? -
England - 1800
ForumindlægHeey Er der nogen der kan fortælle/hjælpe mig hvordan samfundet var i England i 1800-tallet? :) Og hvad kvindens rolle i samfundet var? På forhånd tak :) -
oversættelse af en sætning
Forumindlæghej er der nogen der kan oversætte denne hher sætning eller forklare hva der menes: il lève brusquement les bras et deux soldats j'entrainent à toute vitesse vers la salle d'attente, je le vois recevoir un coup de crosse, le civil siffle toujours. -
Genotyper
ForumindlægNogle der ved hvordan man bestemmer fæno - og genotyper ud fra en stamtavle? -
brøk
Forumindlæg5:1/2 -
Reklamer eksempler til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i reklamer. Nogen der har gode reklamer til analyse? (det skal ikke være noget engelsk) Det må være trykt og levende MANGE TAK -
Analyse af "En hjemkomst" eller Amerikadaperen ved Larsens plads
Forumindlæghej jeg har brug for noget hjælp til analyse af kunstbilledet "En hjemkomst" også kaldes "Amerikadamperen ved larsens plads" Det er fra det moderne gennebrud, og er malet i 1898 af Edvard petersen. Jeg kan se at det forestiller en episode ved Larsens plads, hvor der er nogle ... -
Forskellen på en dominant og recessiv allel
ForumindlægHejsa, Kan nogen forklare mig forskellen på en dominant og recessiv allel? Har godt kendskab til det, men kunne godt tænke mig en dybere forklaring, hvis det er muligt. Mange tak på forhånd :) -
life is a bitch perspektivering
Forumindlægnogen gode forslag til hvad jeg kan perspektiver "life is a bitch" til? jeg kunne virkelige godt bruger noget hjælp. Det enste jeg har kunne finde til at perspektiver filmen til er en anden kortfilm kaldet :"gråvejr" skal aleverer det i aften, så det må godt gå lidt hurtigt :) -
Nedarvningsskemaer!
ForumindlægHjælp, skal til eksamen i morgen og kan simpelthen ikke finde ud af at læse dette nedarvningsskema??? -
Ideer til KORTFILM!! :O
ForumindlægJeg mangler en ide til en kortfilm, nogen der kan hjælpe. -
Matematik - alkoholpromille
ForumindlægHej, vil nogle hjælpe mig med at lave den her opgave, da jeg ikke ved hvordan man skal regne det ud. Tak på forhånd!!! -
Substantivernes bøjning
ForumindlægHvordan bøjer man substantiver, hvad sætter man foran? I bestemt, ental fleretal osv. Maskulinum og Femininum -
Kvindeundertrykkelse
ForumindlægHej. Vi er to piger der er midt i en projektuge, Vores underemne er kvindeundertrykkelse og rettigheder. Problemet er, at vi ikke rigtig har en levende kilde, hvilket er en af kravende til vores opgave. Vi vil gerne høre jeres ideer til, hvem vi kunne interviewe og ellers andre ting til opgaven. ... -
Problemløsning - matematik
ForumindlægJeg har brug for hjælp eheh -
Præpositioner
ForumindlægUnder operationen arbejder lægerne hurtigt. Durch die Operation arbeiten die Ärzte schnell. Han går ind i huset. Er geht in das Haus. Katten ligger på bilens motorhjelm. Die Katze liegt auf der Motorhaube des Autos. Edderkopperne sidder under loftet. Die Spinnen sitzen unter der Decke. Hun... -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
Tanlægestudiet og hjemmearbejde
ForumindlægHej Jeg forventer at starte på tandlægestudiet efter sommerferien. Men jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber nogen derude, som studere til tandlæge, kan hjælpe mig med. Jeg har mand og 3 børn, og derfor vil jeg gerne vide hvormeget tid jeg skal forvente at bruge på studeiet hjeme. Altså forbered... -
Grammatik, 3 korte sætninger
ForumindlægHej, jeg har brug for en smule hjælp til grammatik. Håber i vil hjælpe mig, og samtidig forklare hvad mine fejl er. Tak på forhånd. :-) Det er tre sætninger: I den første sætning skal kvinden stå i genitiv, eller? 1) Manden købte kvinden blomster Der Mann kaufte die Frau Blumen - ... -
Kortfilmsanalyse af Gråvejr
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en analyse af kortfilmen “Gråvejr”, men er lidt gået i stå ift. om jeg mon mangler noget? Er der mon nogen, der vil læse den igennem og komme med feedback? (PS: jeg er godt klar over, teksten indeholder stavefejl, men dem tager jeg til sidst) Teksten kommer her: Gråve...
