Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8341 til 8360 af 63055
-
21-siders notater
Forumindlægopgaven under emnet fysik med navnet: "21-siders notater" kan ikke downloades som fil. Jeg er for resten selv forfatter til dette dokument. på forhånd tak -
En der kunne hjælpe
Forumindlæghejsa :) jeg har en hjemmeside som jeg fandt her i studieportalen http://www.skolenoter.dk/ men jeg kan ikke åbne Noterne: - Download matematik A noter - Download fysik A noter er der en der kan hjælpe mig, til hvad jeg ka9; gøre ?? Mange tak ! -
Pensumopgivelse
ForumindlægHvad er reglerne omkring pensumopgivelser? Må der kun blive opgivet tekster, der er blevt gennengået i klassen eller skal man bare have teksten udleveret og så har man selv ansvaret for at gennemgå den? -
Gælder ændringerne for privatskoler?
ForumindlægHej Tæller de nye ændringer med, at 10. klasse har 4 eksamener i stedet for 11, også for privatskoler? :) -
ekstemporaltekst til spansk eksamen. Gode råd søges!!
ForumindlægHej..Jeg skal til eksamen i spansk til sommer.. Er rigtig nervøs. Jeg er ikke god til at gå til eksamen, går fuldstændig i baglås. Men egentlig synes jeg at jeg har fint nok styr på de tekster der bliver opgivet til eksamen. Mit problem er virkelig ekstemporalteksten. Er der ik nogen der kender e... -
Er der nogle som har fået 03 eller 5??
ForumindlægNu er der så mange herinde som scorer høje karakterer, hvilket jo er dejligt og flot.. men er der nogle som fx har fået 03 eller 5 til en eksamen? og hvilken indflydelse har det på jer?? -
Kombinatorik
Forumindlæg1) I en klasse skal de trække lod om, hvem der skal være elevrådsrepræsentanter. Der skal vælges en repræsentant og en suppleant. De er 15 elever i klassen. En elev kan kun være enten repræsentant eller supleant (ikke begge dele!). Hvor mange forskellige muligheder er der for udfaldet af lodtræk... -
Sumkurve over højder
ForumindlægHej! Jeg skal lave en sumkurve over højderne i min klasse, højderne er angivet, men jeg ved ikke hvordan man skal sætte dem ind i en sumkurve eller dele dem op i intervaller? UTROLIG VIGTIGT AT JEG FÅR HJÆLP! ): -
The Wall
Forumindlægsøger engelsk noter til The Wall af Pink Floyd! har set at da ligger et lille udsnit af opgaver, men disse behandler kun 3-4 sange!har problemer med at forstå og fortolke teksterne rigtigt, så ville være en stor hjælp! -
Emne til Projektopgave
ForumindlægJeg skal til at lave en projektopgave i 8. Klasse men ved ikke hvad jeg vil skrive kun at det gerne må være naturfagligt men det er ikke et must det må også gerne være noget alle ikke skriver om som f.x. Selvmord, stoffer, eller 9/11 På forhånd tak. -
Gymnasier
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og skal til at vælge et gymnasium, jeg har været lidt rundt omkring, men har ik rigtig fundet så meget. Jeg kunne godt tænke mig et gymnasium, der både var matematisk men også lidt musisk, og det skal gerne ligge i københavnområdet. Er der nogen der kan anbefale et godt ... -
er den lavet korrekt :)
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet min fysik rapport som jeg ikke er helt sikker på om er rigtig lavet :) Gruppe: Emil, Peter v. og Enver Formål. Det er øvelsens formål at vise hvordan man kan måle tyngdeaccelerationen (g) ved at studere et faldende metalrør. Under metalrørets frie fald regner vi med... -
Ligning..
ForumindlægJeg er en pige der går i 8. klasse, og har en ligning der driller! x-9=½x-1 1 Hjælp mig (: -
hjælp.. ionisation
Forumindlægheej (: Jeg sidder lige med en fysik opgave, og ved altså ikke hvordan man regner den ud ;s så håber der er nogen der vil hjælpe. opgaven lyder: Ved en ionisation måles elektronens kinetiske energi til 7,3 eV. b) Bestem elektronens fart. c) Bestem frekvens og bølgelængde af lyset, der ionisere&no... -
Matematik
ForumindlægOpgaven lyder sammenlign de to boksplot som viser fordelingen af point i klasserne a og b i samme prøve - Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal vise det og hvad jeg skal skrive osv. nogen som kan forklare mig det? -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Raketter
ForumindlægHey :) Jeg sidder og skal til at forberede en fremlæggelse i Fysik. Vi har hver fået til opgave at skrive om et emne som kort skal opsummeres. Jeg skal fortælle om Mekanik -> Raketter. Ville spørge om nogle af Jer kunne hjælpe mig med hvad jeg evt. kunne fortælle om, ved ikke hvad jeg kan skri... -
911-konspiration- vælt dit ignorante verdensbillede
ForumindlægGRATIS lecture på engelsk fra anderkendte videnskabsmænd.http://www.scholarsfor911truth.org/Se fysiker Steven Jones, der viser at regeringen i USA er medskyldige hvis ikke direkte årsag, download og vis det til din fysiklærer(hvis du tør):http://www.911blogger.com/2006/02/dr-steven-jones-utah-sem... -
Fyisk A Skriftlig eksamen i HTX
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal op i skriftlig fysik A på mandag, og jeg føler mig lidt fucked.. Jeg har fulgt med i timerne, som stort set alle har været brugt til teori og forsøg ( i hvert fald de timer hvor læreren var tilstede). Men når det så kommer til at regne opgaver og problemstillinger, har jeg ... -
Standpunkts beregning!?!?!
ForumindlægHej. Jeg er en dreng som går i 1.g på HTX. Vi fik standpunktkarakterer for flere uger siden, men har spekuleret over hvordan man beregner ens gennemsnit ud, fordi har hørt nogle fag vægter lidt, mens nogle fag vægter meget osv??!? Kan i ikke hjælpe mig med gennemsnitberegning!?!? Fysik "...
