Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8341 til 8360 af 14598
-
økonomiske problemer ved at mindske social ulighed
ForumindlægHej derude :-) God Søndag, jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har fået spørgsmålet i en samfundsfagsopgave: 3. Diskutér, i hvor høj grad der er økonomiske problemer forbundet med at mindske den økonomiske ulighed. Diskussionen skal tage udgangspunkt i bilag A2, og du skal anvende økono... -
Nogen der har haft om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Vekselspænding (3-faset)
Forumindlæger der nogle af jer, der kender et forsøg man kan lave med Vekselspænding (3-faset). Jeg skal bruge Trefaset generator-model: http://www.frederiksen.eu/da/produkter/_dk_fysik_magnetisme__og__induktion_1143/elektromagnetisme-induktion-mv/vnr/476050/ Er nemlig i gang med selvstændig projekt i f... -
eksamenangst for alle mundtligt eksamen?
ForumindlægHej alle, Jeg kan ikke gå til mundtlige eksamer pga. af sindssyg angst om er kommet gennem de sidste års tid. Nogen der ved eller har kendskab til om man et eller andet sted kan tage ens hf eksammer skriftligt i alle fag. Jeg kan godt gå op til en eksammen hvis det er skriftligt, det kan jeg li... -
hjælp oversætte
Forumindlægjeg skal oversætte de her spørgsmål men ved ikke hel hvordan men laver udvidet tid ? 1. Hun sad og læste lektier, da det bankede på døren. 2. Joan kunne høre naboens hund, der gøede hele natten . 3. Da drengen kom ned til stranden, så han, at forældrene var ude at svømme. 4. Om fredagen bes... -
korrekt grammatik
ForumindlægHvordan vil man kunne forklare denne sætning grammatisk forkert og dermed også hvordan den skal være rigtig grammatik: 5) I was wondering if you could suggest a restaurant there is close to Times Square? -
Galilei´s Kikkert ?
ForumindlægHej alle Nogle der har ved noget interessant om Galilei´s kikkert som senere hen kaldt teleskop ? El. bar nogle en henvisninger til nogle gode sider, hvor den godt bliver beskrevet ?. Jeg vil meget gerne vide, hvorfor den vender på hovede når han først laver den, hvis en kunne forklare de... -
HJÆLP! PLEASE !
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål som lyder sådan her: * Er det rimeligt, at andre europæiske lande besætter et andet land ? også har jeg det her: Det har noget med Tjekkoslovakiet at gøre.. * Hvad er Charta 77 .? PLEASE HJÆÆLP ! Jeg har skrevet om Charta 77. Men vil lige se, om det er rigtigt.. -
Hvordan kan man forklare Molins model?
ForumindlægHvordan kan man forklare Molins model? -
Hvad er kommunisme?
ForumindlægHvordan definerer man kommunisme?Hvordan var samfundet opbygget på kommunisme (Under Den Kolde Krig)? Håber i kan hjælpe ;) For jeg forstår ikke rigtig de der hjemmesider. -
Vækst kroppen!
ForumindlægI hvilken alder stopper kroppen med at vokse? Når jeg mener vokse så snakker vi her om cm. I hvilken alder holder kroppen op med at vokse sig større? -
Poststrukturalisme/Socialkonstruktionisme
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende narrativer.' Jeg skal skrive en opgave på 20 sider hvor det er mine analytiske evner der skal vurderes. Jeg skal via nogle fortællinger, analysere subjektiverings- og positioneringsmuligheder frem. Jeg har i mit teoriafsnit gennemgået diskurs, position og ... -
forskellen på their they're oh there
ForumindlægHej Jeg har en gramatik opgave for og kan ikke helt huske forskellen på their, they're og there en lille forklaring til hvert ord ville være super fedt:) -
Er kristenligt dagblad en troværdig kilde, og hvorfor?
ForumindlægEr kristenligt dagblad en troværdig kilde, og hvorfor? -
Enthalptilvækst
ForumindlægHey alle ;D på min skole er vi igang med et ballonprojekt hvor vi skal bygge vores egen varmlufts ballon og som et led i dette skal vi altså finde Enthalptilvækst. Vi ar fået udleveret følgende formel: deltaH = Hprodukt - Hreaktion Men ud over denne formel har vi ikke fået nogle yderlige informat... -
Hans og Grete kort referat
ForumindlægHej er der en der lige kan give mig et kort referat af Hans og Grete, som samtidig også indeholder de vigtige detaljer ;-)!? -
Dansk mdt eksamen
ForumindlægHej alle. Skal man op i 3 års pensum, når man skal til dansk mundtlig eksamen? eller kan man kun komme op i tekster, billeder mm. man har haft i 3g? -
Being black in America(vigtigt)
Forumindlæger der noglde der kan fortælle hvordan det var at være sort i usa mellem 1863-1965. Her tænker jeg på forskellen mellem sort og hvide i skoler fx. -
Mundtlig afgangsprøve - HJÆLP!
ForumindlægHej Er der nogle der lige vil hjælpe mig med skyggen som er den tekst jeg har om i dansk synopsen? Jeg har fundet en aktantmodel af den, er der nogle af jer der ved om den passer og kan forklare den lidt nærmere? Den er vedhæftet ;-) -
Eksamen! Alt for nervøs!
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen imorgen mandag. Jeg er så bange for at kludre i det. Og jeg tænker alt for meget på tingene. Jeg får svært ved at trække vejret, og så begynder jeg at snakke lavt. Nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at slappe af inden imorgen? På forhånd tak! //Rawster
