Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8361 til 8380 af 176851
-
Dansk - Skriftlig fremstilling
Forumindlæg -
Engelsk b skriftlig 2009
ForumindlægVi er på udgik efter engelsk prøven fra sidste år(2009), både grammatik delen og den med stilene. Nogen der ligger inde med den eller et link? -
Rettelse af skriftlige opgaver
ForumindlægJeg fandt denne annonce på DBA og tænkte, at nogen herinde måske var interesseret. Tjek den ud: http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/ -
Rettelse af skriftlige opgaver
ForumindlægJeg fandt denne annonce på DBA og tænkte, at nogen herinde måske var interesseret. Tjek den ud: http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/ -
Finansiering - skriftlig kritik af opgave
ForumindlægHej alle Vi har fået besked på at skrive en skrifltig kritik af en anden persons seminar opgave i finansiering. Jeg har fået en opogave som omhandler børsskandaler, men synes det er rigtig svært at kritisere, da det jo er fakta, teori og subjektive meninger de har skrevet og derfor kan jeg ikke f... -
SSO - Større skriftlig Opgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive min SSO på Engelsk og har Historie blandt emnet, begge på B niveau. Skriver om borgerbevægelsen og hvilken effekt det havde på vietnamkrigen i 60'erne. Dog er jeg meget usikker på det jeg har lavet og ville høre om der en der vil kigge den igennem senest torsdag? Da ... -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Er der nogle af jer, der har gode eksempler på dansk stile I har skrevet gennem jeres tid i gymnasiet og som ville dele? -
SRP: Adaption- Fra skrift til film
ForumindlægHey Jeg er igang med at skrive SRP i Engelsk, Mediefag, og mit redegørende spørgsmål lyder som følger: Du skal redegøre for grundlæggende teorier om adaptioner fra litteratur til film. Mit spørgsmål er: Er der nogle specielle adaption teorier eller modeller man kan benytte, samt nogle ki... -
Dansk eksamen 2010 - Hjælp til at rette min stil :)
ForumindlægHej, jeg har været oppe til dansk skriftlig eksamen idag, har aldrig været så god til dansk, men er stadig interesseret i hvad i tror min stil lægger til? Hvis der er en der vil være så sød at læse den igennem :) Det gode liv og det sunde liv ”KRAM-faktorene, kost, rygning, alkohol, og m... -
Fuck, Har mistet alt til eksamen hjælp. har trukket Romantikkens kunstbillede
ForumindlægDen anden dag sidder jeg og leder efter min eksame, og jeg skal nemlig aflevere synopse og det i morgen. men mine dokumenter er kommet helt væk, og har ledt OVER ALT! er der nogen der har haft eksmane omkring romantikkens kunstbillede der kan hjælpe mig. GERNE SNART SOM MULIGT, eller tror jeg ikk... -
Dansk Kemi AT-2014
ForumindlægHej alle, Jeg har valgt fagene dansk og kemi i AT, men har ikke en sag. Blev nødt til at vælge fag først, da jeg var helt lost i dette AT. Er der nogen der kan komme med forslag til emner i Dansk og Kemi (emnet er: Mad og mennesker)? -
Hej, jeg har brug for vejledning/hjælp i skriftlig engelsk
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har brug for hjælp til en engelsk aflevering. Er der en på denne side som vil læse min tekst igennem og kommentere mit sprog og evt. komme med forbedringsforslag? -
Kemi opgave
ForumindlægHejJeg har brug for lidt hjælp i følgende opgave. Jeg har nemlig siddet med den i lang tid uden at komme videre, så tænkte at i måske vil hjælpe :)Opgaven:Opløselighed af Ca(OH)2 i 0,100 M CaCl2:Ved en syre-basetitrering bestemmes [OH-] i en opløsning af Ca(OH)2 i en 0,100 M CaCl2 (aq). Herefter ... -
Kemi om mængdeberegning
ForumindlægHej nogle som kan hjælpe mig med disse opgaver :: En blanding laves af Fe2O3 og aluminium. Hermed er reaktionen Fe2O3 + 2Al --> 2 Fe + Al2O3 Hvor meget kan Fe der dannes?? Jeg har lavet en mængdeberegningskema som i kan se på det vedhæftet fil. Desuden ved jeg ikke hvordan jeg skal løs... -
fysik/kemi
ForumindlægNeutroner jeg skal lave en opgave om neutroner, problemet er bare at jeg ikke ved hvad en neutron er?? nogle der gider at hjælpe?(: -
Kemi - triglycerider
ForumindlægHej derude :-) nogen der kan fortælle mig hvad dobbeltbindingers betydning for triglyceriders egenskaber er? -
Typeord i matematik mundltig eksamen- eksamensspørgsmål
ForumindlægHej SP. Jeg er lidt forvirret i forhold til, hvordan jef skal forstå disse eksamensspørgsmål. Eksempelvis første spørgsmål (vedhæftet), når der står jeg skal " gennemgå cirklens ligning og parameterfremstilling for en ret linje" , menes der så, at jeg skal bevise disse? Altså med bevi... -
KEMI STOFMÆNGDE?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med flg. spørgsmål. Er total LOST Bestem stofmængdeforholdet mellem Fe2+ og MnO4- vha. det afstemte reaktionsskema for reaktionen mellem Fe2+ og MnO4-. ?? Tak på forhånd -
omregning i Kemi
ForumindlægJeg skal finde stofmængden "n" af (S2O3^2-) jeg har oplysningerne:Volumen 0,086mLnatriumthiosulfat 1MEr der en der lige har en god måde!!! For er det ikke noget med at mL skal laves til L osv!!!Kristian// -
Mængdeberegninger(Kemi)
ForumindlægJeg har fået stillet nogen opgaver og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse den ene af delopgaverne ...Der afvejes 2.35 g Na2SO4, som opløses i demineraliseret vand i em 250 ml kolbe, hvorefter den fyldes op til mærket med demineraliseret vand og omrystes.a) beregn den formelle koncentrat...
