Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8541 til 8560 af 181598
-
5 A-niveaus fag, for svært..?
ForumindlægHej Jeg har mulighed for at få 5 a-niveaus fag. Jeg har hørt at det skulle blive rimeligt svært især fordi man skal læse et a-niveaus fag på 4 semester ..? Har i ekstra a-niveuas fag, og hvordan er det... ? Jeg vil gerne høre noget mere, fordi jeg ved ikke rigtgit, hvad jeg skal..? -
Mat A Eksamenssæt inkl. Løsningsforslag
ForumindlægHej Jeg forsøger at hjælpe min dreng i HTX med at blive helt klar til Mat A eksamen. Jeg søger derfor Mat A eksamenssæt samt tilhørende Løsningsforslag. På forhånd tak. Vh Lars, (den hjælpsomme far) -
Gym: C-, B- og A-niveau?
ForumindlægKære SP Jeg ved godt, at hvis man fx har matematik på C-niveau, så er det i et år man har det osv. Jeg har valgt matematik på A. Jeg vil godt forberede mig lidt till næste år, men jeg ved ikke, om jeg skal låne matematikbøger på A- eller C-niveau. Den måde jeg har forstået det på, er at a-niv... -
Rumgeometri til mundtlig eksamen
ForumindlægHej - Jeg skal til mundtlig eksamen snart, og her har jeg mulighed for at trække et projekt, som hedder 3D-bostaver. Her skulle vi klippe et papir, som skulle ligge på gulvet, men dermed se ud som om, at det stod lodret op i luften. Jeg har vedhæftet et eksempel. Til eksamen fortæller jeg om det... -
Vurdering spansk eksamen
ForumindlægHej med jer. Ville sætte stor pris på hvis nogle af jer lige ville komme med en vurdering af min stil, som jeg netop har afleveret til min eksamen i spansk. Er meget i tvivl om hvor god/dårlig den er. Giv gerne en karakter! Stilen er vedhæftet. -
Mundtlig dansk eksamen - novelle
ForumindlægJeg har brug for hjælp til valg af novelle, som handler om længsel. Det er op til den mundtlige dansk eksamen, men jeg har svært ved at finde en god novelle om længsel, som man kan analysere, og snakke i lang tid om. Så det ville være rart hvis nogen havde nogle gode forslag:) -
Matematik med grafer og areal
ForumindlægJeg sidder med en matematik aflevering, hvor bl.a. denne opgave er givet. Men jeg har dog svært ved at se mig ud af, hvordan jeg skal gøre. Opgaven er vedhæftet som skærmbillede i fvedhæftet dokument Hvis nogle kan forklare det, vil det være en kænmpe hjælp. På forhånd tak :) -
Eksamenssæt 2008 i matematik
ForumindlægHej... nogen der har svarende liggede? -
FSA Matematik December 1998
Forumindlæghvis du kender til den kan du måske hjælpe mige med opg. 2.3 og 2.4 :) -
ridning matematik problemregning
Forumindlæghjælp! jette vil gerne finde ud af hvor meget hendes hest Amigo vejer, men har ik mulighed for at stille den op i en vægt. Hun benytter derfor en regnemetode der kan angive Amigos omtrentlige vægt H: hestens vægt i kilogram G: hestens gjordermål i cm. H= 6,25 * G - 625 4.1 bergn amigo... -
Matematik Aflevering - Forklare / Hjælp til
Forumindlæghej alle sammen. Jeg har fået en aflevering i matematik, som jeg overhovedet ikke forstår... Afleveringen består af 3 opgaver, som jeg skal have hjælp til. hvis der er nogen som er friske på at forklare / hjælpe mig med min matematik aflevering, så vil det hjælpe mig meget. hvi... -
5 A-fag kontra 4 A-fag + C-fag
ForumindlægHej. Jeg har: Mat A, Kemi B og Fysik B Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal hæve begge b fag eller kun det ene. Er der nogen som har erfaring med 5 A-fag byrde mæssigt og ved. hvilken karakter man kan "nøjes" med for at de 3% giver det samme som hvis man havde 4 A-fag uden de... -
problemregning ridning matematik
Forumindlæghjælp! jette vil gerne finde ud af hvor meget hendes hest Amigo vejer, men har ik mulighed for at stille den op i en vægt. Hun benytter derfor en regnemetode der kan angive Amigos omtrentlige vægt H: hestens vægt i kilogram G: hestens gjordermål i cm. H= 6,25 * G - 625 Jette har målt Ami... -
Matematik om cos, sin osv
ForumindlægJeg har en opgave jeg ikke rigtig kan finde ud af - kunne i måske give mig nogle eksempler på hvordan jeg kan beregne dem Et parcelhus har en taghældning på 30grader. Huset er 8,0 m bredt og 16,0 m langt. a) hvor stor er er frihøjden h under taget? b) hvor stor er rumfanget af tagrummet d... -
forskellig eng HN eksamen??
ForumindlægForleden dag snakkede jeg med en veninde om hvordan det var gået hende til eksamen. Det viste sig at det var en hel anden opgave de havde haft. Hun har også engelsk på A-niveau og er sproglig, så det undrede mig at hun ikke havde det samme sæt. Hun undrede sig også over at vores var anderledes. H... -
Hjælp til simpel matematik opgave
ForumindlægHej Er der nogle, der ved hvad b er på vedhæftet opgave? Jeg har fundet frem til at a, men er i tvivl om b er indsprøjtningen eller noget andet På forhånd tak. -
vdr. program til matematik
ForumindlægHej er der nogle der kender (et gratis program eller et jeg kan downloade.) hvor jeg kan skrive min blækregning ind på pc´en vil gerne have et da min håndskrift ikke er i top. -
Mundtlige eksamen 24 timer
ForumindlægNogen der har været oppe? Håber i kan give lidt råd.. Hvordan skal man præsentere teksten? noget a la.. teksten handler bla bla.. elelr? -
Gode råd til old eksamen
ForumindlægJeg skal op i oldtidskunstskab på fredag og det ville være fedt hvis der var nogle, som kunne komme med nogle gode råd? Hvilket emner der er gode at snakke om? Hvordan teksten skal analyseres? Skal teksten inddeles i afsnit? Fortæl hvordan i gjorder til eksamen og måske hvad i kunne have gjort ... -
Dansk eksamen - HF, Hvordan?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i dansk på torsdag. Jeg er lidt nervøs. Ikke for om jeg kan analysere og foltolke og alt det andet, men det sidste - nemlig at henvise til en tekst fra pensum.. Eller en forfatter.. Man kommer jo op i en ukendt tekst. Er der nogen der har nogle tips til hvordan jeg lett...
