Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 8881 til 8900 af 152757
-
Bestem vinkel A med 5 decimaler
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at besvare spørgsmål b? kan slet ikke finde det i facit! -
Trigonometri UHM A-Mat 2008
ForumindlægKære alle. Jeg har virkelig kæmpet med en opgave uhm som jeg ikke kan løse. Det er opgave 5 uhm i følgende: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080514_opgave_stx_081_matA.ashx Jeg kan opstille to ligninger med to ubekendte vha. pythagoras, men de er for svære til at lø... -
AT: Historie A religion C
ForumindlægHej.. jeg håber der nogen der vil hjælpe mig. Min at handler om pilgrimsrejse til Mekka Hvilken sammenhæng er der mellem globaliseringen og de seneste års stærk stigende antal pilgrimsrejsende til Mekka? I min metode afnit vil jeg snakke om sociologer Emile Durkheim og Max Weber, jeg vil beskrive... -
Musik A mundtlig årsprøve i 2.g!?
ForumindlægHejsan. Jeg sidder og skal til, som titlen indikerer, mundtlig årsprøve i musik og er lidt på herrens mark! Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal læse op eller noget! Jeg ved, at jeg skal analysere noget musik fra en af Mozarts operetter, men derudover er jeg blank! Har I nogle tips eller noter ell... -
Fransk Fortsætter A: Eksamen obligatorisk?
ForumindlægHey! Jeg er lidt forvirret fordi jeg har hørt flere forskellige svar på dette spørgsmål: "Er det blevet bestemt at man SKAL til eksamen i fransk skrifteligt og/eller mundtligt eller udtrækkes det ligesom andre fag" Jeg har hørt at undervisningsministeriet har lavet det om, så at Fransk ... -
H.C Andersen og M. A. Nexø
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig eksamen inden for den nærmeste fremtid. I dansk har vi læst noveller af H.C. andersen, Herman Bang, Henrik Pontoppidan og Martin Andersen Nexø. I hvilken stil skriver H. C. Andersen? er hans noveller/eventyr fra romantikken eller det moderne gennembrud og hvorfor? Hvil... -
Eksamen A-B-C niv.
ForumindlægHejsa.. Jeg tænkte på om der på STX er nogen regel der siger hvor mange mundtlige eksamner man skal op til på de forskellige niv. Jeg har nemlig været oppe i 3 c-niv. fag... og så der nogle der begynder at snakke om, at vores c-kvote er opbrugt, hvilket jeg aldrig har hørt om før.. er der nog... -
Rettelse af eng-stil, stx-a
ForumindlægHey. Er der nogen der vil være så elskværdig at rette min engelsk-stil igennem for grammatiske fejl, selve analysen skulle være god nok. Vedhæftet På forhånd tak! -
STX matematik A august 2009 HJÆLP:)
Forumindlæghej folkens derude ;) nogle der vil være rigtigt mega sød at giv mig kun facit over opgaverne ? på forhånd tak ;) -
længden af storciklen mellem A og B
ForumindlægEn cikel har centrum i kuglems centrum og går gennem A til B. Bestem længden af storciklen mellem A og B...Jeg kender: C(1,0,0), radius = kvadratrod 29, punkt A(4,2,4) og B(-1,-4,3) -
f(x)=b*a^x
ForumindlægHej jeg arbejder nu med den eksponentiale funktion.. Min lærer har skrevet til os at vi skal bevise vækstegnskaben dvs udregning af f(x+1), men hvordan ser beviset ud :s -
Opgave 6 - bueskydning Fysik A - hjælp!
ForumindlægFjederkonstanten er 90 N/m. På en vandret græsplæne affyres en pil fra legetøjsbuen. Pilen har massen 32,8 g. Pilen og buestrengen trækkes 0,55 m u d fra ligevægtsstillingen, og pilen affyres vandret fra højden 1,58 m over jorden. 60% af energien oplagret i buen udnyttes til pilens vandrette ... -
Bestem t, så vektorerne a og b
ForumindlægHej alle sammen.. håber i kan hjælpe mig, er ret lost!! Så håber på et detaljeret svar.. Har vedhæftet opgaven -
Musik A-niveau - brug for lidt guidance ;)
ForumindlægSkal op til den mundtlige eksame om ikke så længe og ved at det kommer til at forløbe med noget sammenspil efterfulgt af teori-analyse og derefter solospil... Min største bekymring er den teoretiske del. Vi kan komme op i Rock, Klassisk og Jazz mener jeg... Jeg er okay klar over soundbox, groove... -
Vurdér Dansk A, Essay? pls?
ForumindlægHej er der nogen der ville bruge lidt tid på at vurdere mit essay i dansk. Det må meget gerne være en der er ikke går på gym, men er god til faget. Jeg vil virkelig være taknemmelig, virkelig meget. I skriver bare så sender jeg den til jeres email, eller jeg ligger min email, så kan i skrive de... -
Sprøgsmål på a niveau til mund eksamen
ForumindlægHej, nu har jeg læst erhverøkonomibogen for 2. gang, da jeg skal til mund eksamen.. Jeg er dog itvivl om nogen ting, så kan godt bruge noget hjælp... Under kapitel 5. Aktivitetsoptimering: Hvordan måler man virksomhedens aktivetet? Under kapitel 8. Hvad forstås der helt præcist ved den effektiv... -
Andengrads polynomier ( bestem a og b )
ForumindlægHej jeg sidder lige med en opgave, som skal laves uden hjælpemidler. men sidder lige lidt fast opgaven er vedhæftet. -
ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX
ForumindlægHej Jeg er en HTX elev som har været oppe i skriftelig engelsk, hvor hele emnet omhandlede droner og brugen af droner. Personligt synes jeg det var utroligt svært, da det for det første ikke er et alment emne, som man generelt har en mening omkring og derfor har jeg ihvertfald måtte bruge eksame... -
Fransk eksamen A STX - mundtlig
ForumindlægHej derude! Jeg tænkte på om det nogen af Jer, som ved hvad lærer og censor kunne finde på at stille af spørgesmål til den franske mundtlig eksamen? -Tak på forhånd. -
Delopgave A: Udfordringer for dansk økonomi
ForumindlægHJÆLP! Jeg sidder med en opgave i samfundsfag, som lyder følgende: Delopgave A: Udfordringer for dansk økonomi 2. Undersøg, hvad der af materialet i bilag A1 kan udledes om udviklingen i det offentlige budget og økonomisk ulighed i Danmark. Besvarelsen skal understøttes af beregninger, der tyd...
